آپارات سرویس اشتراک ویدیو


آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. پس از اتمام استفاده از ابزار، دستگیره را در موقعیت C برای تمیز کردن تیوب میکرودرم انتخاب کنید.

  • مشاورین مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا اطلاعاتی کامل و دوستانه در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • درمان با پرتو به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست نیز کمک می‌کند، همچنین چین و چروک‌ها، خطوط ظریف و دیگر علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد.
  • هیدرودرم پوست را محکم می‌کند، سلول‌های مرده را از بین می‌برد، اندازه منافذ باز را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود پوستتان جوان‌تر به نظر برسد.
  • با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید.
  • توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد.

عمدتا از هیدرو درمابراسیون برای افزایش آبرسانی در پوست خشک و تحریک شده استفاده می شود. بطور کلی، هر دو جنس مونث و مذکر از هر گروه سنی می توانند این درمان را دریافت کنند. این درمان نه تنها برای افراد دارای مشکلات پوستی توصیه می شود بلکه می تواند برای افراد بدون مشکلات پوستی نیز استفاده شود. برای این دسته از افراد، این دستگاه به حفظ تون و ساختار پوست کمک می کند. دستگاه هیدرافیشیال برای افراد خواهان خدمات ترمیم پوست یا تعادل چربی پوست نیز مناسب است.

هیدروفیشیال برای چه اشخاصی مناسب است؟

بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است. این مطلب بیان شد، هیدروفیشیال برای پوست فواید بسیاری دارد و جای تعجب نیست که در میان مردم محبوب شده است. در صورتی که به مشکلات و بیماری‌های پوستی خاصی دچار نیستید، این روش را امتحان کنید.

سپس، پزشک داروهایی تجویز می کند که روز به روز افزایش یافته و در نهایت، اقدام به محدودیت غذاهای مورد مصرف تان خواهد کرد. با گذر زمان و بنا به عوامل متعددی نظیر آب و هوای آلوده، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش، کشیدن سیگار و عدم مصرف آب کافی، پوست سلامتی و زیبایی خود را از دست خواهد داد. در پایان این مطب به سه مورد از رایج ترین سوالات در خصوص هیدروفیشیال پوست پاسخ خواهیم داد.

مزایای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

این دستگاه پاکسازی کامل پوست را انجام میدهد و این دستگاه در کلینیک های زیبایی کاربرد دارد. این درمان چند مرحله ای موجب پاکسازی، لایه برداری و بیرون کشیدن سلول های مرده می ‌شود. دسته ار اف دو قطبی یا ار اف رادیو فرکانسی هیدروفیشیال جهت جوانسازی بهبود سلولها و فعال کردن سلولسازی و افزایش گردش خون و افزایش کلاژن سازی . مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت… مکش قلم هیدرودرم آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند.

این دستگاه با حذف سلول های مرده پوست را سفید می کند و همچنین، مواد مغذی مختلف را به پوست عرضه می کند. این مواد مغذی ممکن است شامل مولتی- ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، ترکیبات فعال ضد- پیری و عوامل سفیدکننده باشند. همچنین، این دستگاه لایه مشهود مرده پوست را حذف می کند و پوست را با یک محلول فعال هیدراته می کند.