آپارات سرویس اشتراک ویدیو


از آنجایی که این مواد تنها در سطح پوست قرار نگرفته و به عمق پوست راه می‌یابند، به سرعت جذب شده و اثر خود را بر جای می‌گذارند. در مجموع همه این ۴ مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد زیبایی و شادابی می‌بخشند. روش ها و دستگاه های زیادی برای جوانسازی پوست در دسترس هستند که هر مدام مزایا، معایب و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت.

  • همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود.
  • همچنین، ریز- جریان الکتریکی سنتز کلاژن را افزایش می دهد، چروک را می کاهد و نرمی، حالت ارتجاعی و درخشندگی پوستتان را بهبود می‌دهد.
  • میکرونیدلینگ برای افرادی که دارای زخم‌های آکنه عمیق و دائمی و دیگر زخم‌ها هستند نسبت به هیدرودرم (هیدروفیشیال) درمان بهتری است و برای همه انواع پوست‌ها توصیه می‌شود.
  • هیدروفیشیال صورت بسته به نوع درمان مورد نیاز متقاضی، معمولاً بین 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد.
  • ولی در دنیای امروز به خاطر مواد شیمیایی و پاکسازی نادرست، پوست ما با مشکلات زیادی روبرو می شود.

فناوری لایه برداری حباب های فوق- ریز و آب را ترکیب می کند تا در عمق پوست نفوذ کرده و به سلولهای پوست اجازه دهد تا با دریافت ترکیبات فعال خود را بازسازی کنند و سالم و سرزنده بمانند. همچنین اثبات شده است که این دستگاه ها یک روش غیرتهاجمی و کارآمد برای بهبود ظاهر پوستتان هستند. این درمان مشکلات مرتبط با پوست (مشکلات جزئی یا عمده) را معالجه می کند و باعث می شود پوستتان روشن تر و صاف تر بنظر آید.

هیدروفیشیال چیست؟ کاربرد هیدروفیشیال در زیبایی

همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. در واقع میل طبیعی انسان به زیبا بودن او را به سمت استفاده از روش‌های طبیعی یا عمل‌های زیبایی سوق میدهد.

هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین هیدرافیشیال نیوفیس برند سایان

اسکین اسکرابر همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید و کلاژن نیز کاربرد دارد. روش هیدروفیشیال پوست برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد. سرما درمانی ، درمانی آرامش بخش است که پس از هر نوع درمان ساینده صورت یا بدن ایده آل است. تسکین دهنده تحریک کننده پوست و کاهش قرمزی ، سرماخوردگی فواید زیادی دارد که باعث می شود مشتری احساس جوان سازی و تجدید نظر کند. کرایوتراپی همچنین به دلیل توانایی آن در کاهش فشار عضلات و درد ، تسکین سردردها و کنترل تورم مورد ستایش قرار گرفته است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند.

کوکتل روشن کننده و ضد لک پوست درماهیل مدل SB

اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است. با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد. با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند. اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند. سرم ترکیبی ورتکس چیزی است که این درمان را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند.