آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-تهران میکاپ


زیرا هم طراحی و لاک ژل روی ناخن را پاک می کند و هم به تدریج سطح کاشت را می­خورد. مانیکور عملی است که در راستای زیبایی و سلامت دستان، ناخن ها و همچنین خشکی پوست و عوامل مرتبط با آن ها، انجام می شود. تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود. لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود.

  • ولی کاشت ژل نسبت به پودر یه مقدار دوام و استحکام پائین تری داره.
  • بعد از خشک شدن مواد اکریلیک، از یک سوهان ناخن برای شکل دادن به نوک ناخن‌ها استفاده کنید و سپس سطح آنها را بافر بزنید و با یک برس کوچک، گرد و غبار ناشی از بافر زدن را تمیز کنید تا با لاک ناخن مخلوط نشود.
  • در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود.

پس از کار با مواد کثیف، دست خود را بشویید تا از ورود آلودگی جلوگیری شود. اگر تنها برای زیبایی ناخن می‌خواهید کاشت انجام دهید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به راهکارهایی برای زیبایی ناخن را مطالعه کنید. تمامی محصولات قبل از قرار گرفتن در کاج نیل توسط کارشناسان کاج نیل تست شده و پس از تایید کیفیت و ارزش خرید نسبت به قیمت در کاج نیل به فروش می رسند.

کاشت ناخن با مواد ژله ای

کاشت ناخن ژله ای دارای ظاهری ظریف، شفاف تر و زیباتر می باشد اما در هوای خشک ترک برداشته و از بین خواهد رفت. بنابراین توصیه می‌شود برای دیزاین و کاشت ناخن حتماً به یک ناخن کار با تجربه و خبره مراجعه کنید تا با در اختیار داشتن مواد مرغوب و استفاده از مواد ضدقارچ و ضدعفونی کننده کمترین آسیب به ناخن شما وارد شود. همچنین اگر خودتان علاقه دارید کاشت ناخن در منزل را امتحان کنید توصیه می‌شود که آموزش کاشت ناخن را که در ادامه آورده‌ایم با دقت مطالعه فرمایید. در واقع در این روش ازکاشت ناخن، متخصص به جای پودر از مواد ژلی استفاده می‌کند.

تنوع بسیاری زیادی دارد و یک راه کاربردی و آسان برای دیزاین ناخن‌ها به شمار می‌رود. البته بهتر است به درستی از این نوع لنزها استفاده کنید تا به راحتی روی ناخن‌ها قرار بگیرند. استفاده از این ابزار برای مانیکور ناخن بسیار ضرروی است و باعث می شود ناخن ظاهر زیباتری داشته باشد.

انتخاب سایز مناسب قالب:

یکی از قسمت هایی که خانم ها علاقه ی زیادی به زیبا نشان دادن آن دارند ناخن ها می باشند. برای این که ناخن ها و در نهایت دست های خود را زیباتر نشان دهند اقدام به کاشت ناخن می کنند. زمانی که شما قصد کاشتن ناخن را دارید باید با یک سری مطالب در این زمینه و همچنین با انواع روش های این کار آشنا شوید. برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر.

اصول آموزش کاشت ناخن

در نهایت متخصص کاشت ناخن با استفاده از سوهان برقی شکل دلخواه و مورد نظر شما را به ناخن می‌دهد و در صورت تمایل شما طراحی ناخن را انجام می دهد. نوع مواد و متریال مصرفی، یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کاشت ناخن و یا هزینه ترمیم ناخن است، امروزه با افزایش روزانه قیمت‌ها، شاهد افزایش قیمت در خدمات مختلف کاشت ناخن هستیم. هر چه مهارت ناخن کار در ترمیم ناخن و کاشت آن بیشتر باشد، کیفیت کار و همچنین سرعت انجام آن هم بیشتر می‌شود، به همین دلیل ناخن کار های خبره و کاربلد، هزینه کاشت ناخن بشتری نسیت به افراد تازه کار دریافت می‌کنند. چرا که اگر از مواد اولیه غیر استاندارد استفاده شود می تواند آسیب جدی به انگشتان دست و پا وارد کند.

در آموزش کاشت ناخن در منزل بهتر است از کاشت هایی استفاده کنید که نیاز به سوهان کشی نداشته باشند. برای مثال می‌توانید از سه روش کاشت ناخن قالب با مواد پودری یا اکریلیک، پلی ژل و یا لمینت ناخن استفاده کنید. با این سه روش به راحتی می‌توانید ناخن های خود را در منزل به شکل و فرم دلخواه درآورید. توجه کنید کنید که داشتن اطلاعات و پیش زمینه در این مورد ضروری است. بنابراین بهتر است در دوره های ما در مجموعه شادلین شرکت کنید و اصول اولیه در کاشت ناخن را بیاموزید. در کاشت ناخن گریم شما می‌توانید در زمان مواد گذاری سلیقه خود را به کار ببرید و طرح دلخواه تان را ایجاد کنید.

در آموزش کاشت ناخن با مدارک بین المللی نیز دو دسته از این مدارک موجود است. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند. بعضی دیگر نیز به دلایلی نظیر مشغله های کاری فرصت رفتن به سالن های زیبایی را ندارند. از طرفی نگرانی هایی نظیر شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا نیز موجب شده خیلی از خانم ها برای کاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه کنند.