آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-تهران میکاپ


بصورت کلی کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در موراد خاص مانند کسانیکه ناخن‌هایشان دارای عیب و مشکلی باشد، یعنی ناخن‌هایشان به طور ژنتیک دارای ایرادی باشد که ظاهر خوبی نداشته باشد. باز هم در چنین مواقعی اینکار به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی صورت می‌پذیرد. ناخن به عنوان عضوی مهجور و در حاشیه مانده از بدن ما، دارای محاسن و فوائد بسیار زیادی می باشد. این عضو کراتینی سیستم پوششی بدن که مانند نمایشگری حساس قابلیت تصویر کردن کمی‌ها و کاستی‌های بدن ما را نیز دارد به عنوان عضوی بی روح، قابلیت تغییرپذیری داشته و با اعمال هنرهای پر ظرافت، به یکی از وجوه زیبایی بانوان تبدیل می گردد.

آموزش و یادگیری تمامی اصول بالا با نکات کلیدی آن امری ضروری است که به شما کمک می کند تا تبدیل به یک ناخن کار حرفه ای شوید. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آموزش فقط نیمی از راه است. تمرین زیاد در حضور مربی یکی از مهمترین بخش های آموزش می باشد و آموزش شما را تکمیل می کند. این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود. برخی عزیزان به اشتباه این کار را نازک کردن ناخن مشتری می دانند و در دوره های آموزشی خود به هنرجو نیز آموزش غلط می دهند. نازک کردن صدف ناخن مشتری و آسیب رساندن به کراتین صدف ناخن باعث ایجاد مشکل در کاشت می شود.

  • اما اگر این قضیه ادامه پیدا کرد و دور انگشت‌هایتان خارش داشت، احتمالاً به لیکوئید یا پرایمر حساسیت دارید.
  • لیکوئید پلی ژل نوعی حلال ژل می باشد که می توان به جای کلینزر در کاشت با پلی ژل از آن استفاده نمود و به شما کمک می کند…
  • معمولا اگزمای تماسی ناشی از این ترکیبات 48 تا 96 ساعت بعد از کاشت ناخن با علائمی مانند سرخی پوست و ضایعات خارش دارد و تاول بروز می کند.
  • در این مرحله، تمام روش های کاشت ناخن را به صورت کامل آموزش می بینید.

استفاده از پلی ژل نمونه‌ای از آموزش کاشت ناخن در خانه بدون دستگاه است که در این دوران کرونا میتوانید با کمی دقت و تمرین به راحتی آن را انجام دهید. امروزه داشتن ناخن های زیبا برای دختران نوجوان و جوان اهمیت زیادی داشته که این موضوع بسیار مورد توجه آن ها قرار گرفته و اکثرا به دنبال طراحی های ناخن دخترانه با استفاده از رنگ های شاد می باشند. زیبایی و طراحی ناخن فقط مختص به افراد بزرگسال نمی باشد بلکه دختران نوجوان نیز می توانند طراحی های مختص به خود را داشته باشند. شایان ذکر است که علاوه بر طرح های فرنچ، آمبره، طرح های اکلیل دار و شاین دار و… طرح های دخترانه متنوعی وجود دارد که ظاهر زیبا و جذابی دارند، به عنوان مثال برای طراحی ناخن دخترانه می توان به انواع شخصیت های کارتونی و کمیک، میوه ها، انواع طراحی گل و…

در عین حال باید بدانید که آموزش خیلی از متدهای جدید کاشت ناخن برای رقیبان شما در خارج از کشور هزینه هایی بسیار سنگین دارد و همین امر موجب برتری شما در همان قدم نخست مهاجرت می باشد. کاشت ناخن ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن ها هستند اما بعد از چند هفته یا نهایتا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند. ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند. برخی مواقع پیش می آید که حتی بانوانی که کاشت ناخن را انجام داده اند، خودشان در خانه ناخن های کاشته شده خود را ریمو کنند.

آموزش کاشت ناخن با پودر

از یک سوهان ناخن نرم یا بافر استفاده کنید تا سطح های ناخن‌های شما کمی خشن تر شود و درخشش آن از بین برود.این کار سطح مناسب تری برای چسباندن اکریلیک بر روی ناخن‌ فراهم می کند. بعد از انجام این کار با استفاده از براش مانیکور و یا با استفاده از مقداری پنبه و استون سطح ناخن‌های خود را مجدداً تمیز کنید تا هیچ گونه مواد اضافی بر روی سطح آنها باقی نماند. روش های کاشت ناخن در منزل بدون وسیله و یا به نوعی با کمترین میزان وسیله را می توانید با مرور انواع ویدئوهای آموزشی به طور دقیق تر نیز یاد بگیرید. این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم تا ترمیم بعدی ناخن ها اقدام می شود.

جدیدترین و زیباترین مدل های رنگ رژ لب سال

معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند توصیه می‌شود. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد، به سوهان‌کشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد می‌کند. 3- طراحی رنگارنگ ناخن ها جلوه زیبا و شادابی به ناخن ها می دهد. اگر شما طرفدار طراحی ناخن ها رنگی هستید می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با یک دیگر ترکیب کرده و به شکل ستاره ناخن ها را طراحی نمایید. طراحی رنگارنگ ناخن ها در فصل تابستان بسیار مورد علاقه دختران قرار می گیرد.

جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. همان‌طور که ملاحظه کردید،خدمات ناخن در منزلشامل طیف گسترده‌ای از خدمات مانند موارد زیر است. در مکان‌هایی که امکان رشد باکتری و قارچ وجود دارد، مانند استخر عمومی و سونا، به مدت طولانی نمانید. ولی کاشت ژل نسبت به پودر یه مقدار دوام و استحکام پائین تری داره. برای کاشت ناخن هر کدوم از کاشت ها مزایا و معایب خودش و داره.