آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹


استفاده از اسپری آنتی ‌باکتریال و روغن کوتیکول کیفیت کار شما را بالا خواهد برد و از عفونت یا رشد قارچ بر روی ناخن جلوگیری خواهد کرد. بعد از آماده‌سازی، باید هرگونه پولیش و مواد قبلی را از روی ناخن‌ها پاک کنید و اندازه ناخن‌ها را یکدست و هم ‌اندازه کنید. اگر تازه کار هستید از تیپ یا فرمر استفاده کنید تا حاصل کار زیباتر شود و ناخن‌ها شکل غیر عادی نداشته باشند. کاشت ناخن در استحکام بخشیدن به ناخن‌ها نیز بسیار موثر است. اگر شما هم قصد کاشتن ناخن دارید بهتر است ابتدا اطلاعاتی درباره روش کار و انواع دیزاین ناخن اطلاعات کافی کسب کنید، سپس طبق مقاومت ناخن‌ها و فرم انگشتانتان تکنیک موردنظر خود را انتخاب کنید. البته ناخن‌کارهای حرفه‌ای نیز می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

  • از فرمر در کاشت ناخن با پودر (اکرلیک) و کاشت ناخن با ژل نیز می توان استفاده کرد.
  • برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه داشت.
  • اگر شما هم قصد کاشتن ناخن دارید بهتر است ابتدا اطلاعاتی درباره روش کار و انواع دیزاین ناخن اطلاعات کافی کسب کنید، سپس طبق مقاومت ناخن‌ها و فرم انگشتانتان تکنیک موردنظر خود را انتخاب کنید.

قالب کاشت ناخن جنس پلاستیکی و انعطاف پذیری دارد و اگر به درستی استفاده شود می توان چندین بار از یک قالب استفاده کرد. فرمر در واقع وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. اگر می خواهید که برای بعدها مشتری های زیادی داشته باشید و از همه مهمتر شناخته شوید به شما توصیه میکنیم که حتما از مدل های خودتان کمک بگیرید، چرا که این روزها با توجه به کرونا کمتر سالنی پیدا می شود که مدل در اختیار شما قرار دهد. شناخته شدن توسط مدل ها این امکان را به شما می دهد که با ساختار ناخن آن فرد بیشتر آشنا شده و در آینده کارهای مربوط به ترمیم آن فرد را به راحتی خودتان انجام دهید. شما می توانید پس از اتمام دوره کاشت ناخن مبتدی سراغ دوره پیشرفته بروید. در این دوره مباحثی تدریس می شود که شما می توانید با یادگیری آنها به طور کامل به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید.

عوارض کاشت ناخن برای آرایشگر

دلیل این مساله رشد و تکثیر قارچ های میکروسکوپی است که از کراتین تغذیه می کنند. کراتین بخش سخت ناخن است، اما به دنبال کاشت مرتب ناخن و استفاده از چسب کراتین نازک و ضعیف می شود و مقاومت خود را در برابر قارچ ها از دست می دهد. عفونت قارچی ناخن به شدت واگیردار است و از یک نقطه از بدن به سرعت منتقل می شود و می تواند پوست مو را هم درگیر کند. حتی این احتمال وجود دارد که این عفونت اطرافیان فرد را هم درگیر کند. راه‌های درمان بستگی به نوع آسیبی دارد که به ناخن‌ها وارد می‌شود.

آموزش آرایشگری کوتاهی موی زنانه با 20 درس رایگان

بنابراین کاشتن ناخن های کوتاه از هر نظر می تواند مناسب باشد. کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است که اغلب در آن از مواد مختلف برای این کار استفاده می‌شود. در حالت کلی برای آموزش کاشت ناخن طبیعی بایستی به مراحل زیر توجه نمایید. برای قرار دادن ناخن مصنوعی با انجام کاشت باید روی ناخن طبیعی را با سوهان های برقی خاص صاف و ریز کنند. این کار سبب نازک شدن لایه سطحی ناخن و ضعیف و آسیب پذیر شدن آن می شود.

طبق طرح و رنگ انتخابی مشتری به طراحی نهایی ناخن بپردازید. در این روش با لاک ناخن یا استیکر برای طراحی ناخن استفاده می کنند. کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری را می توانید در خانه به راحتی انجام دهید.