آموزش قدم به قدم “آرایش صورت ملایم لایت” مجله اکالا-تهران میکاپ


برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید. با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه‌های باقی مانده و جای قرمز جوش‌ها می‌توانید از کانسیلر هم‌رنگ پوست هم استفاده کنید.

  • اگر این پودر آرایش شما را ست می‌کند و آن را در جای خود فیکس می‌کند، پودر پایان کار هم خطوط ریز را هموار و منافذ را بلورین می‌سازد.
  • وقتی که نوبت به اعمال هایلایتر رسید، روی نقاط برجسته‌ای تمرکز کنید که به طور طبیعی بیشتر در معرض آفتاب قرار می‌گیرند.
  • برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید.
  • در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود.

شما با تمرین کردن و تکرار یک آرایشگر حرفه ای خواهید شد پس بهتر است روی بخش هایی که بیشتر وارد هستید تمرکز کنید. برای آرایش خوشگل در خانه قبل از هر کار آناتومی صورتتان را خوب بشناسید این کار فقط با تکرار و تمرین در خانه به دست می آید. برای اینکه کمی حرفه ای شوید بهتر است از رنگ های ملایم برای رژگونه استفاده کنید. پرایمر خوب کمک میکند آرایش خیلی بهتر روی صورت بماند و خودش را نشان دهد. تا الان نوع پوست خود را می دانید در این مرحله از یک مرطوب کننده مناسب و خوب خرید کنید که زیاد چرب و روغنی نباشد.

فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود. اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود. آموزش آرایش صورت مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که باید از کدام محصول استفاده کنید و چطور یک آرایش کامل داشته باشید. اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد.

مراحل آرایش کردن را بدانیم:

ساده زدن پودر فیکس یا تثبیت کننده است که با گرفتن چربی اضافه پوست به ماندگاری آرایش شما کمک می کند و پوست شما را مات می کند. کانسیلر را به صورت مثلثی یا نقطه ای زیر چشم بزنید و آن را به کمک براش مناسب به خوبی محو کنید. استفاده از پرایمر است؛ پرایمر منافذ شما را می بندد و با پر کردن خط و خطوط و چین های صورت کمک می کند که پوست شما یک دست به نظر برسد. انجام این دو کار قبل از آرایش باعث میشود که پوست شما تمیزتر شود و آرایش تان طبیعی تر جلوه کند و میزان چربی پوست کنترل شود.

رنگ موی مناسب پوست گندمی

برای اینکار ، باید آرایشی را انتخاب کنید که هم برای روز و هم برای شب بتوانید استفاده کنید و بتوانید چهره شما را اصلاح کرده و زیبایی آن را افزایش دهد. آرایش کردن به راحتی که تصور می کنید نیست باید با توجه به شکل صورت و همینگونه رنگ پوست روی چهره خود کار کنید و از تکینک های جدید آرایشی استفاده کنید تا زیبا و جذاب به چشم بیایید. آرایش کردن به آن آسانی نیست که فکرمی کنید، شما باید با توجه به رنگ پوست وشکل صورت خود کار کنید و برای اینکه جذاب و زیبا به نظر برسید باید از تکنیک های جدید آرایشی استفاده کنید. محصولات آرایشی به خصوص رژلب از لوازم ضروری هر خانمی میباشد.

به جای اینکه ۱۰ رنگ رژ ارزان‌قیمت بخرید، دو رنگ بخرید، اما با جنس خوب و قابل اطمینان. در این مقاله مراحل آرایش ساده صورت در منزل را برایتان شرح دادیم. برای تجربه چهره ای متفاوت و زیبا و در عین حال طبیعی، می توانید از خدمات سالن زیبایی شبنم نظیف استفاده کنید. این مجموعه با آخرین متدهای روز دنیا انواع سبک های آرایشی را با بهترین مواد آرایشی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت قبلی می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

پاک کننده مناسب صورت

استفاده از انواع کرم‌های مرطوب‌کننده، پرایمر و زیر سازی آرایش برای پوست خشک بسیار ضروری است. افراد دارای پوست مختلط یا ترکیبی بیشتر با تجمع چربی در ناحیه T صورت درگیر هستند و بقیه پوست یا خشک و یا معمولی است. برای این نوع پوست، می‌توانید با انواع زیرسازهای آرایش، پوست را یک‌دست کرده و برای آرایش آماده کنید.

با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید. در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد. با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید. این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند. اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید.