آموزش قدم به قدم “آرایش صورت ملایم لایت” مجله اکالا-تهران میکاپ


رژ لب در فرمهای متعددی از رژ لب مایع تا رژ لب مات موجود است و در زیر آفتاب هر سایه‌ای را به خود می‌گیرد. بنابراین، در آموزش آرایش صورت نباید از محصولاتی که برای این منظور استفاده می‌شوند، غافل شد. در اینجا شما به کمک ساریسا با محصولات پایه‌ای آرایش چشم آشنا می‌شوید. در آرایش صورت همیشه یک سری نکات و ترفندهایی وجود دارند که به بهتر شدن آرایش شما کمک می کنند. مثلا یکی از ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها استفاده از مداد سفید داخل چشم است.

زدن چسب مژه مصنوعی کار بسیار سختی است و نیاز به دقت زیادی دارد تا کاری تمیز به دست آید. برای این منظور می توانید چسب آن را با استفاده از وسیله ای مانند سنجاق سر به مژه مصنوعی ها بزنید و اضافه آن را بگیرید تا مژه هایتان را کثیف نکند. امروزه ما خانم ها برای زیبا تر شدن، به دنبال روش های بی ضرر هستیم .

به منظور ایجاد ظاهری کاملاً طبیعی، که با موی سرتان هماهنگ باشد، می‌توانید از مداد ابرو استفاده کنید. اگر هم می‌خواهید نقاط کم پشت را پر کنید، پودر ابرو می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. سرانجام، برای کنترل ابروهای نامنظم نیز ژل ابروی خود را بیرون آورید و به آنها نظم بخشید. در صورتی که می‌خواهید دقیقاً مطابق آموزش آرایش صورت ساریسا پیش بروید، بهتر است که از هر سه ابزار آرایشی یاد شده استفاده کنید. وقتی که می‌خواهید آرایش چشم خود را انجام دهید، در واقع انتخاب دست خود شماست. برای ایجاد تابناکی ایده آل خود به سایه چشم، خط چشم و ماسکارا نیاز خواهید داشت.

  • بعد از اتمام دوره مدرک فنی حرفه ای متعادل سازی چهره زنانه را دریافت می کنید.
  • یکی از محصولات دیگری که لازم است در این آموزش آرایش صورت معرفی شود، کانسیلر است.
  • مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد.

از رنگ سرخ رژ گونه خود استفاده کنید تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آن کمک کند. پس از انتخاب سایه مناسب ، برنزر خود را از پیشانی شروع کنید، برنزر را در امتداد گونه‌های خود بکشید، سپس آن را به سمت خط چانه بکشید، تا به طرف چانه خود برسید. یکی از رایج ترین اشتباهات در انتخاب برنز کننده، انتخاب سایه اشتباه است. اگر عادت ندارید با برنزر کار کنید، حداکثر از سایه‌ای دو درجه تیره تر از پوست خود استفاده کنید.

ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ها از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند. قبول کنید که شما یک مبتدی هستید و نیازی نیست از همان اول روی کل صورت خودتان کار کنید. اگر در سایه زدن کمی مبتدی و تازه کار هستید بهتر است روی آرایش لب وقت بگذارید.

با هر بار کشیدن آن روی پوست خود مقدار بیشتری برنزکننده روی آن قرار می‌دهید. اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید. دیگران شمارا به همین حالت می شناسند گاهی از بین بردن آن می تواند بدتر باشد. این زخم ها و خال ها گاهی به چهره شما حالت طبیعی داده بهتر است با اعتماد به نفس بیشتری با چهره خودتان کنار بیایید.

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای بهترین مارک ها

تا حد امکان افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند نباید ابروهایشان را باریک و کوتاه کنند. بهترین حالت ابرو برای صورت های لاغر، ابروهای پهن و کشید و بلند می باشد. برق لب نیز به عنوان آخرین مرحله میتواند تکمیل کننده آرایش تان باشد و با بزرگتر نشان دادن لب ها، زیبایی خاصی به آن ها ببخشد.

کرم پودر درماکول مدل میکاپ کاور (اورجینال) ا Dermacol Makeup Cover

برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است. در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند. یکی از کرم‌پودر هایی که با داشتن پوست خشک می‌توانید انتخاب کنید این کرم پودر از برند آرت دکو است. کرم پودر درمانی غنی شده آرت دکو با بافت مخملی، ضد‌آب و با‌دوام بوده و به دلیل فرمول غنی ‌شده‌ای که دارد کمک می‌کند تا خطوط سطحی چهره به خوبی پوشانده شوند.

BB کرم‌ها کرم‌های رنگی سبک با پوشش متوسط و حاوی ضد آفتاب هستند، بنابراین دیگر شما نیازی به استفاده از کرم ضد‌آفتاب ندارید. BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد.