آموزش صفر تا صد آرایش صورت


در این سبک آرایش از رنگهای متضاد و خط چشمهای پهن و ادامه دار استفاده نمی‌شود و بیشتر رنگهای طبیعی و رنگ پوست مانند کالباسی، صورتی روشن، گوشتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. اولین موردی که درآرایش لبباید به آن توجه کنید، تناسب رنگ رژ لب با رنگ پوستتان است. اگر پوست روشنی دارید بهتر است تا از رژ لب های صورتی، هلویی، مسی، بنفش، آجری و…

  • برای زیباتر شدن کارتان ابتدا ابروهای خود را مرتب کنید و با ریمل یا مداد ابرو را رنگ بزنید تا قاب چشمانتان مشخص شود تا بتوانید به راحتی چشمان خود را آرایش کنید.
  • این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ میتواند برای عروس خانم ها در شب عروسی استفاده شود.
  • به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید.
  • این لوازم و استفاده از تکنیک های مخصوص، لایه ای صاف و بی عیب و نقص در ظاهر بانوان و عروس ایجاد میکند.
  • بهتر است از یک مداد چشم به رنگ دودی یا قهوه‌ای استفاده کنید.

در این سبک آرایش فقط از یک تناژ رنگ برای میکاپ استفاده میشود. استفاده از فرمژه باعث می شود تا مژه هایتان در هنگام ریمل زدن به هم نچسبند. یک خط چشم خوب و طبیعی فقط و فقط با بارها و بارها تمرین به‌دست می‌آید. سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید.

آموزش تصویری آرایش صورت

برای حذف کردن کک و مک روی صورت باید با آرایش صورت کک و مکی آشنایی داشته باشید و در ادامه این نوع آرایش را برای شما بررسی می… آرایش صورت شیشه ای از زمان های قدیم تا کنون در میان مردم رواج داشته است و امروز قصد داریم شما را با این نوع آرایش برای شما آشنا… میکاپ مخصوص میهمانی یا آرایش میهمانی پر زرق و برق است. سال ها بعد، مصریان باستان از روغن ها و پمادهای معطر برای نرم کردن و تمیز کردن پوست خود و همینطور محافظت بدن در برابر آفتاب، مورد استفاده قرار میدادند. برای آرایش روز از رنگ‌های خیلی تند یا خیلی براق دوری کنید. چراکه بسیاری از مارک‌های ارزان و تقلبی، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند.

برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است.

عروس سرا و سالن زیبایی آفتاب تهران

از انحنای چشم شروع کنید و خط چشمتان را به سمت گوشه ی بیرونی چشم ادامه دهید. از ابتدای پلک بالا شروع کرده و یک خط چشم نسبتا کلفت از ابتدا تا انتهای چشم بکشید. در تصویر انواع خط چشم را آورده ایم که می توانید با توجه به آن و یافتن کمی تبحر انواع خط چشم را بکشید. دختران جوان بهتر است مدلهای ساده خط چشم را انتخاب کنند.

در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد. اگر پوست تیره ای دارید، رژگونه هایی با تناژ گلبهی، نارنجی، قرمز و برنز را امتحان کنید. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد.