آموزش دوره کرم پودر دائم-تهران میکاپ


ممکن است مجبور باشید روزانه زمان زیادی را صرف استفاده از کرم پودر، تجدید آن و شستن صورتتان کنید؛ اما با کرم پودر دائم یا مزووایت پوست شما همیشه بی‌نقص و زیبا خواهد بود. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند. این نکته رو هم بگم که خود فیس آپ 5 تا هد مخصوص انواع پوست داره و جزو روش های بسیار ملایم و خوش رفتار با پوست و در عین حال فوق العاده موثره.

  • کلینیک زیبایی دکتر یوسفی مجموعه ای است که توانسته با بهره مندی از آخرین تکنولوژي و پیشرفته ترین تجهیزات،بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و نیز استانداردهای FDA را کسب کند.
  • اینکه چرا ممکن است هزینه هر جلسه با جلسات بعدی متفاوت باشد، به سبب مواد مصرفی و کوکتل‌هایی است که در هر جلسه به آن نیاز خواهید داشت.
  • مراقبت‌های بعد از کرم پودر دائم، موارد دشوار و عجیبی نیستند؛ فقط باید به طور مداوم از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید؛ البته آبرسانی و مرطوب کردن پوست با استفاده از محصولات تخصصی و متناسب با نوع پوستتان را هم نباید پشت گوش بیاندازید.
  • یکی از بهترین مزایای این عمل نداشتن کوچکترین درد و خونریزی می باشد و همچنین نیاز به استراحت بعد از درمان ندارد.

بالا رفتن این عناصر در لایه‌های زیرین پوست می‌تواند برای پوست بسیار سمی و خطرناک ‌باشد. کلینیک زیبایی دکتر یوسفی مجموعه ای است که توانسته با بهره مندی از آخرین تکنولوژي و پیشرفته ترین تجهیزات،بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و نیز استانداردهای FDA را کسب کند. سلام نه عزیز جان مزووایت به هیچ عنوان روی پوستی که دارای جوش و اکنه می باشد هیچ مشکلی که ایجاد نمی کند و بعلاوه اینکه باعث درمان نیز می شود.

کرم پودر دائم چیست و مزایا و عوارض آن کدامند؟

این کره های میکروسکوپی چند لایه باعث انتقال مواد در قلب پوست وارد شده و به تدریج آزاد می شوند. در بالاتر هم گفتیم که فلزات سنگین یکی از ترکیبات کرم پودر دائمی است. این ترکیبات اگر وارد پوست شود باعث ایجاد استرس اکسیداتیو و تولید رادیکال‌های آزاد شده که به پوست آسیب زیادی می‌زند. در رنگ کرم پودر دائمی فلزات سنگین مثل زینک، آهن، سرب و کادمیوم وجود دارد. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایش،‌ برای پوست سمی و خطرناک است. تولیدکنندگان این محصول به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهند که این محصول عارضه‌ای ندارد، اما بدون شک استفاده طولانی مدت از آن مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد.

مزایای مزووایت

اگر قبلا با این تکنولوژی آشنا بوده‌اید و به تازگی تصمیم گرفتید آن را امتحان کنید، بهتر است پیش از خرید کرم پودر دائم از تمام جزئیات و عوارض کرم پودر دائم صورت آگاه شوید. بسیاری از خانم‌ها به درستی نمی‌‌دانند که کرم پودر دائم یا مزووایت چیست ؟ اما از آنجایی که داشتن آرایش دائمی برایشان امری بسیار دلپذیر می‌باشد، علاقمند به آشنایی و به کارگیری این تکنیک برای بهبود رنگ پوستشان هستند. کسانی که از روش‌‌های دیگر برای ایجاد یکدستی در پوستشان استفاده کرده‌اند اما از آنها خیری ندیده‌اید، از این روش به عنوان معجزه‌ای برای روشن شدن پوستشان یاد می‌کنند.

اثرات  مزووایت صورت بر روی پوست

همچنین کارتریج های مورد استفاده یک بار مصرف هستن و احتمال انتقال بیماری وجود نداره . در مرحله ی آخر کار ، از یک کرم محافظ برای تسکین پوست استفاده میشه . در مزووایت، منافذ پوستی بسته نمی شود و پوست روشن و شفاف خواهد شد.