آموزش دوره کرم پودر دائم-تهران میکاپ


آموزش کرم پودر دائم ابتدا باید بدانید که کرم پودر دائم برای چه مواردی استفاده می شود، در بخش زیر مواردی که این نوع کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرد را نام خواهیم برد. پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند. کرم پودر دائم به‌منظور کاهش لکه‌هایی نظیر کک‌ومک و روشن شدن پوست، از بین بردن قرمزی، بهبود رنگ‌دانه و پوشاندن نقص جزئی پوست طراحی شده است. با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند. میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند.

  • قیمت ها در این دو مرکز ارزان تر از مراکز مشابه می باشد و در عین حال کیفیت کار بسیار بالاست.
  • این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه .
  • آیا تابه‌حال از این روش درمانی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می­شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
  • در این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند.
  • سوزن کارتریج 12 موثرتر هست و برای درمان کلیه مشکلات پوستی مانند خطوط ریز و چروک های عمیق ، شلی پوست ، خطوط زایمان ، سلولیت ، پیگمنتیشن ، رد سوختگی ، زخم های بعد از آکنه مناسب هستند.

دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند. انسان ها ذاتاً زیبایی را دوست دارند و زیباترین چهره هر فرد در طول سال های جوانی او می باشد. بر اساس علم پزشکی در زمینه پوست با افزایش سن کم کم تولید پروتئین پوست به نام کلاژن کاهش پیدا می کند و در یک روند طبیعی پوست دچار پیری و چین و چروک می شود. هر چند برخی عوامل مانند خشکی پوست، نور مستقیم آفتاب و عدم مراقبت صحیح از پوست می تواند این روند را تسریع کند.خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی پوست وجود دارد که یکی از آن ها تزریق ژل می باشد.

مکانیزم تزریق کرم پودر دائم چیست

مطالعات نشان داده که استفاده از سیستم سوزن زدن پوست میتواند به اثر بخشی درمان های موضعی تا چند صد درصد کمک کند.پوست فیبرو بالست و کلاژن جدید تولید میکند تا خودش را ترمیم کند. کلاژن جدید پوست را پر کرده و منافذ را محکم و بافت را صاف میکند و به کاهش چین و چروک و ایجاد شادابی کمک میکند. یکی از مشکلاتی که در این روش بروز می دهد، تغییر رنگ پوست است که معمولا دو هفته پس از تزریق رنگدانه ها رخ می دهد.

درمان کرم پودر دائم شامل چه مواردی است؟

انجام ایت روش به هیچ وجه به افرادی که مبتلا به دیابت، سرطان پوست، بیماری‌های پوستی و هر بیماری که مربوط به سیستم ایمنی بدن باشد؛ توصیه نمی‌شود. موادی که در این روش استفاده می‌شود، برای انواع پوست یکسان است و همین موضوع ممکن است موجب آلرژی‌زایی در برخی از انواع پوست شود. ۶- ایجاد لک، خونریزی، زائده‌های پوستی ،ناصافی و التهاب پوستی به سبب اعمال فشار زیاد و بیش از حد معمول به دستگاه و ورود سوزن به مناطق عمقی تر پوست. سلام وقت شما بخیر باشه.مزووایت بر روی هورمونهای بدن زنان و مردان هیچگونه دخالتی نداشته و مشکلی پیش نمی آورد.جهت کسب اطلاعات بشتر با شماره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۸ تماس بگیرید. همچنین از مزایای دیگر می توان به از بین بردن تمامی کک و مک موجود در پوست اشاره کرد.

حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند. در این تکنیک با سوزن‌های ریز نانو پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می‌شود. بعد از مراحل بازسازی و نوسازی پوست تزریق سرم بی گلاو کمک می‌کند تا رنگدانه هایی که قرار است به داخل پوست شما وارد شود بر روی پوست شما ماساژ داده شود. یعنی در واقع باید تمامی منافذ پوست و سلولهای مرده پوست را از بین ببرید و توسط لایه بردار آنها را لایه برداری کنید.