آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-تهران میکاپ


سعی کنید یک کرم پودر با یک مارک معتبر خرید کنید و بیش از اندازه هم از آن استفاده نکنید تا به پوست شما آسیبی وارد نشود. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد.

  • با تجربه‌ای که از پوستتان دارید ممکن است بیشتر مایل باشید از محصولات پوست خشک یا پوست معمولی برای ادامه آرایشتان استفاده کنید.
  • اما در فرم صورت گرد شما هیچ زاویه ای در صورتتان ندارید و چهره تان درست مانند شکل دایره بدون گوشه است.
  • استفاده از کرم پودر تیره روی استخوان بینی به هیچ عنوان توصیه نمیشود.
  • برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید.

قبل از انجام آرایش توصیه میکنیم با مواد شوینده مناسب پوستتان، صورتتان را به خوبی بشویید و پس از خشک کردن آن از یک کرم مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. در صورتی که ریمل در دسترس شما نبود می توانید از وازلین به جای ریمل استفاده کنید. فقط کافی است مقداری از آن را بر روی فر مژه بمالید و سپس با آن، مژه هایتان را فر کنید.

سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است. اگر می‌خواهید کمی بیشتر به رنگ و طراوت به چهره خود اضافه کنید، کلید آن ممکن است سرخی گونه باشد. برای این کار از یک برس متراکم و با موهای فراوان استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید.

خوابیدن با مواد آرایشی چه آسیب هایی به صورت وارد می کند؟!

سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید. را هم بخوانید تا با جزئیات کامل در مورد نوع پوستتان اطلاعات لازم را کسب کنید. استیو کریستین، گریمور و متخصص ابرو در کلینیک سامرویل در لوس آنجلس میگوید” طبیعتا یک ابروی… هماهنگی بین موها و آرایش صورت , اگر موهایی به رنگ های گرم دارید آرایش با… ترفندهای آرایشی , این سوال برای بسیاری از خانم ها پیش می آید که چگونه آرایش…

این نکات را در نظر داشته باشید تا به چهره عالی دست پیدا کنید. حالا چگونه آن را انتخاب می‌کنید؟ رنگ لایه اولیه را روی چانه خود امتحان کنید. اگر بعد از زدن آن روی چانه کاملاً محو شود بدون هیچ آثاری از مخلوط رنگ شما رنگ مناسب خود را یافته‌اید.

قدم سوم: لایه اولیه‌ی مایع

برای آرایش زیبا نیاز به ابزار و وسایلی مانند ، پرایمر نیاز دارید. پرایمر از مهم‌ ترین ابزار آرایش صورت می باشد که باعث آبرسانی پوست شده و به شما کمک می کند تا یک آرایش صاف و یکدست داشته باشید. در واقع بی بی کرم از ترکیب چندین کرم ساخته می‌ شود به همین دلیل دارای بافتی سبک است و باعث می‌ شود تا پوست شما طبیعی تر به نظر برسد.

برای اینکه آرایش دودی برای چشم‌هایتان داشته باشید، از خط چشم‌های مدادی استفاده کنید. اگر خطوط مشخص و باریک می‌خواهید، از خط چشم‌های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید. می‌توانید از براش کوچک‌تر برای افزودن کرم‌پودر به مناطقی که دچار لک است یا از سایر قسمت‌های پوست تیره‌تر است استفاده کنید.

برای این کار می توانید کمی از نوار چسب را به صورت مورب در گوشه بیرونی چشم خود بگذارید. بعد از این که پوستتان را با استفاده از کرم پودر یک دست کردید می توانید برای افزایش درخشش بر روی بینی و گوشه چشم ها و بالای گونه از هایلایتر استفاده کنید. قبل از آرایش کردن لب ها از اسکراب لب استفاده کنید، چرا که دیگر لب شما پوسته پوسته نمی شود. همچنین در دوره آموزش آرایش عروس تمرکز بر روی آموزش میکاپ های فوق تخصصی و گریم های ماندگار برای عروس می باشد.