آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-تهران میکاپ


شما در این مقاله آرایش چشم ، آرایش لب و نحوه استفاده از کانسیلر را یاد می‌گیرید. اما عجله نکنید، اموزش ارایش سادهصورت در منزل را ما شامل سه بخش است. در آرایش دخترانه بهتر است از رنگ هایی مثل گلبهی، هلویی، مرجانی، قرمز روشن برای سایه، رژ گونه و رژ لب انتخاب کنید. همه ما می ‌دانیم که مهم ‌ترین مرحله در روتین مراقبت از پوست، پاک کردن آرایش روزانه است! لوازم ‌آرایشی منافذ را می ‌بندد و در نتیجه باعث پیدایش جوش های سر سیاه می ‌شود، بنابراین باید با استفاده از پاک کننده ‌های آرایش به ‌خوبی پاک شوند.

  • حالت خشکی و کشیدگی ندارد و بی‌دردسرترین نوع پوست برای انجام کارهای آرایشی است و معمولاً در بیشتر مواقع برای مدت طولانی‌تر میکاپ را حفظ می‌کند.
  • با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید.
  • به متخصصان پوست یا آرایشگاه‌های معتبر می‌توانید مراجعه کنید.
  • البته تمام آموزش های عملی در ابتدا توسط مربی انجام می گردد و سپس توسط هنرجویان تحت نظر مربی انجام می شود تا پوست صورت مدل به حساسیت یا آسیبی بر نخورد.
  • برای این‌که کانسیلر روی پوست شما طبیعی‌تر جلوه کند مقداری کانسیلر روی قسمت پایین پیشانی، پل بینی و چانه بزنید و با اسفنج آرایشی تخم‌مرغی آن را یکدست پخش و محو کنید.
  • ژل پرایمر مات کننده اکسپرت ایج آردن مناسب برای انواع پوست است و به دلیل فرمولاسیون سبک و ابریشمین ژلی، سریع جذب پوست می‌شود.

کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید. قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. گلدن رز معرف حضور همه خانم‌هایی است که با لوازم آرایش سرو‌کار دارند. اسپری فیکساتور گلدن رز با دارا بودن روغن کاملیای ژاپنی و ویتامین E باعث حفظ رطوبت پوست می‌شود. بدون ایجاد چسبندگی زود خشک شده و نمای نهایی آرایش شما را مات و شیک نگه می دارد. افراد با پوست خشک دارای حالت کشیدگی، خارش و گاهی سوزش و قرمزی پوست هستند.

جوش زیر پوستی چانه: از علت تا درمان طبیعی و پزشکی

هایلایتر ها به صورت پودری و مایع یا به صورت کرمی تولید شده اند‌. از هایلایتر ها می توانید در زیر ابرو یا بالای گونه یا در امتداد بینی یا به جای سایه چشم استفاده کنید. ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود. مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید. برای داشتن آرایش زیبا باید با تکنیک های لازم آشنایی داشته باشید.

بهترین ماسک خانگی صورت + آموزش طرز تهیه انواع ماسک صورت در خانه

برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید. اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید. مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید.

این پودر در تناژ رنگی و فرمولاسیونهای متنوعی عرضه می‌شود که اغلب حاوی سطوح مختلفی از رنگدانه هستند. در این آموزش گام به گام آرایش صورت ساریسا روش استفاده از محصولات آرایشی را به شما یاد می‌دهد. با استفاده از این آموزش آرایش صورت ساریسا صورتی صاف، درخشان، یکنواخت و جذاب خواهید داشت، به شیوه‌ای که در محافل مختلف خواهید درخشید. اما، در مرحله اول، لازم است محصولات آرایشی را بشناسید تا بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید. اگر می خواهید بهترین و بی نقص ترین مدل آرایش برای صورت گرد را داشته باشید بهتر است رژگونه را بیشتر به شکل خطی پخش کنید و آن را به سمت گوش ها بکشید. در واقع سعی نکنید رژگونه را به شکل گرد فقط روی سیب گونه پخش کنید و وسط صورت رها کنید.

با آرایش چگونه صورت گرد را کشیده ‏تر کنیم؟

بعد از انجام این عمل ممکن است فرد پشیمان شده و بخواهد آن را بدون هزینه بالا و همچنین درد زیاد پاکسازی کند. اگر خود را برای یک موقعیت خاص آماده می‌سازید یا اساساً می‌خواهید پایان کاری ایربراش شده داشته باشید، می‌توانید میکاپ خود را bake کنید. سعی کنید پرایمر را در لایه‌های نازک و منظم به کار گیرید. اگر فشار دستتان در هنگام اعمال پرایمر زیاد باشد، پرایمر حالت توپی یا قرصی به خود می‌گیرد. بنابراین، از لایه‌های منظم استفاده کنید و روی پیشانی، گونه‌ها و چانه خود تمرکز داشته باشید.