آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-تهران میکاپ


از تکنیک های مهم برای آرایش زیبا، تمیز کردن پوست می باشد. چرا که ممکن است بر اثر آرایش چشم ، خورده های سایه ریمل بر روی پوست صورت بریزد و در این صورت مجبور به آرایش مجدد می شوید. البته اگر در کشیدن خط چشم مهارت ندارید می‌ توانید از نوار چسب برای کشیدن خط چشم استفاده کنید.

  • اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد.
  • بورس های برنز کننده با مو‌های بیشتری ساخته شده و خیلی محکم‌تر در کنار هم قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود.
  • رژ لب زدن خیلی ساده به نظر می آید ولی چنانچه رژ لبی که انتخاب می کنید ، با آرایش و رنگ پوستتان هماهنگ نباشد، آرایش شما دیده نخواهد شد و شما زیبا و جذاب به نظر نخواهید آمد.
  • دیگران شمارا به همین حالت می شناسند گاهی از بین بردن آن می تواند بدتر باشد.
  • از دیگر نکات بسیار مهم که در آرایش برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد.

بنابراین، باید فونداسیونی را انتخاب کنید که پوشش نازک و همواری را روی چهره ایجاد کند. اما اگر، برای مثال، روی صورت خود لک دارید، پوشش نازک نمی‌تواند مانع دیده شدن آنها شود. در این حالت، بهترین انتخاب شما می‌تواند فونداسیون با فول کاور باشد. این نوع فونداسیون ماندگاری بالاتری دارد و می‌تواند لکه‌ها و حتی آکنه‌ها را پوشش دهد. چه تسلط کاملی بر میکاپ روزمره خود داشته باشید و چه مبتدی باشید، لازم است همواره دانش خود را درباره کیف لوازم آرایشی خود بروزرسانی کنید.

گول رنگ و لعاب عکس‌ رژلب را در سایت‌ها نخورید؟!

در این نوع آرایش صورت سایه های تیره، رژ لب تیره و رژ گونه زیاد و خط چشم کشیده کاربرد ندارد. در مقابل، تلاش میشود با رنگ های کاملا ملایم حالت طبیعی و زیبا به صورت داده شود. از ابزار های پاکسازی صورت می‌ توان به فیس براش سیلیکونی و فیس براش دستی اشاره کرد.

هماهنگی بین موها و آرایش صورت چگونه صورت می گیرد؟!

در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد. کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند. برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود.

رژلب های موجود در بازار اغلب شیمیایی بوده و به مرور زمان باعث ایجاد حساسیت و آسیب به لب ها میشود. و چه بهتر اگر این رژلب های طبیعی را خودتان درست کرده باشید. ابتدا قلم مو را در پودر خود قرار دهید تا هر گونه ماده اضافی پاک شود. به هر حال، می‌خواهید روش کسب اطمینان از پوشش دهی کامل را در این آموزش آرایش صورت یاد بگیرید.