آموزش آرایش صورت راهنمای آرایش حرفه ‌ای مجله ساریسا-تهران میکاپ


سعی کنید از کشیدن هرگونه براق بالای خط طبیعی لب خودداری کنید و لب های خود را به آرامی صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که لب شما به تمام قسمت ها و گوشه های لب شما می‌رسد. برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور بوجود آوردن یک ظاهر درخشان و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا بورس آرایشی اعمال کنید. اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید.

به جای نتیجه مطلوب، فونداسیون شما حالتی سنگین پدید می‌آورد و به سمت قسمتهای خشک چهره شما تمایل پیدا می‌کند. اغلب پرایمرهای صورت حاوی سیلیکون یا آب هستند، ولی پرایمر سایه چشم برای منافذ کوچکتر طراحی شده است، پس به اندازه آنها صاف نیست. همین نکته به آرایش شما کمک می‌کند تا تمام طول روز را بدون تغییر باقی بماند. اگر می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، به کاوردهی کمتری نیاز خواهید داشت.

  • سپس، کانتور را زیر استخوان گونه، اطراف خط موی سر و در کنار بینی خود قرار دهید.
  • رژگونه برای ایجاد سایه استفاده می‌شود، در حالی که برنزه کننده پوست را آفتاب دیده نمایش می‌دهد، درخششی طبیعی ایجاد می‌کند و استخوان گونه و سایر ویژگیها را برجسته می‌سازد.
  • بعد از آماده شدن پوست و زیر‌سازی مناسب نوبت به استفاده از کرم‌پودر می‌رسد.
  • یکی از مسائل شایع در افراد با زمینه آلرژی سرشتی، اگزماهای اطراف چشم است که به‌طور…

اگر اطمینان ندارید کدام محصول برای شما مناسب است، می‌توانید به راهنماییهای این مقاله تکیه کنید. در هنگام استفاده از رژگونه، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با رنگ زیرین پوستتان هم خوانی داشته باشد. سپس می‌توانید طبق آموزش آرایش صورت ما، از قلم مو برای ایجاد بُعدی لعل فام و طبیعی در ناحیه سیب گونه استفاده کنید. برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید. اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید.

رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد. سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید. اگر علاقه زیادی به رژهای تیره دارید بقیه آرایشتان را ملایم انجام دهید یعنی از سایه‌های تیره در آرایشتان استفاده نکنید.

آموزش آرایش صورت ۸ مرحله‌ای ساریسا

سپس همین کار را از روی بینی خود شروع کنید و به سمت گونه ها مرطوب کننده را پخش کنید. مطمئن شوید که مرطوب کننده را به صورت صاف و هموار به پوست خود بمالید تا از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری شود. وقتی به میزان مناسب مرطوب کننده را روی سطح پوست پخش کردید به آرامی آن را با حرکات دایره وار مالش دهید و قبل از شروع مرحله بعد چند دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود. محصولات آرایشی مورد علاقه‌مان به ما کمک می‌کند تا ظاهر زیبایی را که دوست داریم را داشته یاشیم، ظاهر خود را بهبود بخشیم و به تعریف شخصی‌مان از زیبایی دست پیدا کنیم. آرایش روزانه اعتماد به نفس زنان امروزی را برای رویارویی با جهان پیرامون بهبود می‌بخشد.

نکات کلیدی در نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت

فیس براش از ابزار های بسیار مهم برای سلامتی و بهداشت پوست می باشد که در مدل های گوناگون تولید شده است. پوست انسان از حساس ترین قسمت های بدن می باشد که در خطر انواع آلودگی های محیطی قرار دارد و به همین دلیل باید با استفاده از یک ابزار مناسب پاکسازی عمیق شود. البته این کار به صورت دستی و با استفاده از دستگاه انجام می گیرد. از جمله ابزار های دیگر که در آرایش زیبا مهم می‌ باشد، درمارولر است.

دوره آموزش گریم و میکاپ در هنرآموزان

به متخصصان پوست یا آرایشگاه‌های معتبر می‌توانید مراجعه کنید. در این صورت یک بار در ماه هم برای شما کافی است، چراکه عموما این روش لایه‌برداری عمیق‌تر است و یکبار برای آن کافی است. قبل از شروع آرایش صورت خود را به طور کامل بشویید، نه با صابون، بلکه با پاک کننده‌های صورت. به ابروها و مژه های خود برسید؛ ابروهای پرپشت و مرتب و مژه های بلند و پر به تنهایی برای زیبایی صورت کافی هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی هر فرد دارند.