آموزش آرایش صورت راهنمای آرایش حرفه ‌ای مجله ساریسا-تهران میکاپ


امروزه با روش های مختلفی ماننده اکستنشن و کاشت، که دائمی نیستند و نیاز به ترمیم ماهانه دارند این کار .. هرچند که شاید این محصول از ضرورتی مانند پرا یمر معمول برخوردار نباشد، لیکن می‌تواند نقش قابل توجهی در زیباسازی لبها داشته باشد. یکی از این نکات نحوه استفاده از کانتور زیر استخوان گونه است. خط کانتور را باید طوری زیر استخوان گونه بکشید که به صورت اریب رو به بالا و چشم ها باشد. ما کمک میکنیم تا شما زیبایی و طراوت رو به مشتریان خودتون هدیه بدید که باعث شگفتی و خوشحالی اونها بشه طوری که نظیر اون رو جای دیگه ای ندیده باشن. آموزشگاه آرایشگری هنرسرا در سال 1392 تاسیس و آغاز به فعالیت کرد.

  • کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید.
  • برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید.
  • در فصل تابستان بیشتر آرایش های تیره و برنزی برای پوست انتخاب می شود و از…
  • اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید.
  • در واقع سعی نکنید رژگونه را به شکل گرد فقط روی سیب گونه پخش کنید و وسط صورت رها کنید.

البته آرایش چشم ها در هر نوع آرایشی اهمیت ویژه ای دارند ولی در مورد آرایش صورت گرد نکاتی هم وجود دارد. اگر از آرایش چشم اسموکی و رنگ های تیره استفاده کنید می توانید توجه را از گردی صورت کم کنید و به سمت چشم ها ببرید. اما اگر از رنگ های ملایم و بی روح استفاده کنید دیگر چشمان شما در مرکز توجه قرار نمی گیرند. پس از سایه های تیره و اسموکی، ریمل زیاد و مدل خط چشم های دنباله دار و رو به بالا استفاده کنید.

کرم پودر درماکول مدل میکاپ کاور (اورجینال) ا Dermacol Makeup Cover

اما حقیقت این است که اگر پودر ابرو در دسترس ندارید، می‌توانید به جای آن از سایه چشم استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که سایه‌ای مشابه رنگ ابروی خود را انتخاب می‌کنید. برای اینکه بتوانید در تمام طول روز بیشترین لذت را از خود ببرید، باید آرایش خود را ست کنید. اگر این پودر آرایش شما را ست می‌کند و آن را در جای خود فیکس می‌کند، پودر پایان کار هم خطوط ریز را هموار و منافذ را بلورین می‌سازد.

۱-     کرم‌پودر یا پنکیک بزنید

از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید. ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید. حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد. معمولا برآمدگی زیر ابرو را با رنگ روشن‌تر برجسته‌تر نشان می‌دهند.

علاوه براین، از ریمل زدن بیش از اندازه برای مژه های ردیف پایین خودداری کنید. رژ گونه کمی تیره را از روی استخوان گونه تا نزدیک چشم بکشید. در صورتی که لاک ناخن زدن به صورت تمیز برای شما کار سختی است بهتر است قبل از لاک زدن، دور ناخن خود را وازلین بمالید و سپس لاک بزنید با این روش می توانید به راحتی لاک های اضافی را پاک کنید. اگر لاک ناخنی که در اختیار دارید براق است و شما می خواهید آن را مات کنید می توانید ابتدا لک بزنید و با استفاده از بخار آب آن را مات نمایید.

مرحله ی بعدی ریمل زدن است؛ با کمک ریمل مژه ها را تیره تر کنید و با کمک فرمژه، مژه ها را حالت دهید. با براش از قسمت پایین استخوان گونه به سمت بالا و شقیقه ها را هایلایت کنید. رژ گونه برای صورت های لاغر نباید خیلی تیره باشد و تاثیر منفی دارد. از گوشه لب خط لب کشیدن را شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود.