آموزش آرایش صورت راهنمای آرایش حرفه ‌ای مجله ساریسا-تهران میکاپ


در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود. تا حد امکان از مواد آرایشی و کرم پودر به مقدار کم استفاده میشود. ساده بهتر از سایه های گرم استفاده کنید تا چهره شما شاداب تر به نظر برسد؛ زیر پلک پایین را نیز با ساده یک درجه روشن تر بزنید و به خوبی فید کنید. هنگام خرید کانسیلر دقت کنید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد.

از ریمل های پلاستیکی برای آرایش چشم های خود استفاده نکنید چون این ریمل ها سبب ریزش و شکسته شدن مژه های شما می شوند. ریمل را به صورت زیگزاگی به مژه های خود بزنید و پیش از زدن ریمل حتما مواد اضافی سر برس را بگیرید تا مژه هایتان به هم نچسبند. قبل از شروع لایه سازی میکاپ و کمال بخشی به آن، لازم است صورت خود را شستشو دهید و مرطوب سازید. همانطور که متخصصان ساریسا برای این آموزش آرایش صورت در نظر گرفته‌اند، “همیشه پوست خود را به کمک مرطوب کننده‌هایی که با پوستتان سازگار است، پاک و آماده سازید”.

  • آرایش کردن به آن آسانی نیست که فکرمی کنید، شما باید با توجه به رنگ پوست وشکل صورت خود کار کنید و برای اینکه جذاب و زیبا به نظر برسید باید از تکنیک های جدید آرایشی استفاده کنید.
  • در این مطلب به نکات و آموزش گریم صورت به روش تصویری پرداخته ایم.
  • بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد.

اگر اطمینان ندارید که سیب گونه دقیقاً کدام قسمت است، کافی است لبخند بزنید! ناحیه‌ای که در هنگام لبخند زدن گرد می‌شود، همان ناحیه‌ای است که باید رژگونه را روی آن اعمال کنید. کار ترکیب را با حرکات دایره‌ مانند ادامه دهید تا به پایان کاری یکنواخت و صاف دست یابید. وقتی که برنزه کننده صحیح را انتخاب کردید، اطمینان یابید که صورت خود را بیش از یک یا دو درجه تاریکتر نمی‌کنید. پس از اینکه سایه مورد نظر خود را انتخاب کردید، نوبت به اعمال برنزه کننده می‌رسد. برای این منظور، برنزه کننده را به کمک قلم مو با حاشیه‌های موی سر، روی استخوان گونه و خط فک خود ترکیب کنید.

در هوای گرم و مرطوب چگونه دوام آرایش را زیادتر کنیم

بعضی انواع خاص بورس‌های آرایشی نیز برای فشرده کردن لایه اولیه آرایش بسیار مناسبند. مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک. با پخش کردن مرطوب کننده روی پیشانی شروع کنید و از وسط صورت به کناره ها پخش کنید.

بهترین مدل موهای شینیون تولد دخترانه با ایده های جدید و جذاب

اکنون قلم مو سایه چشم خود را داخل سایه تیره تر بزنید و آنگاه به آن ضربه بزنید تا مقدار اضافه آن بریزد. سایه روشن تر را روی همه پلک بمالید، از خط رویش مژه آغازکنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود خاتمه دهید. سپس ابرو را برای کاهش درد بی حس می کنند و رنگ مناسب و سوزن متناسب با پوست را انتخاب می کنند….. برای استفاده از پرایمر لب لازم است ابتدا لبهای خود را آماده سازید. در این مرحله می‌توانید توهم لبهای برجسته‌تر را با ایجاد قالبی بزرگتر پدید آورید.

کانتور در انواع فرمولاسیونهای پودر، مایع و کرم عرضه می‌شود. در میان این فرمولها، پودر احتمال خطا را برای مبتدیها کاهش می‌دهد. کسانی که کار خود را با این آموزش آرایش صورت شروع می‌کنند، می‌توانند با استفاده از قلم موی کمانی، تمرکز خود را روی ناحیه‌های مورد نظر افزایش دهند. توصیه ساریسا این است که این کار را ابتدا از زیر خط فک شروع کنید. در این آموزش آرایش صورت باید بر ضرورت استفاده از رژ لب دوباره تأکید شود. این محصول، رنگ دلخواه را به لبهایتان اضافه و شکل دهان را تقویت می‌کند.

اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید. برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید. وقتی می‌خواهید صورت‌تان را آرایش کنید، بسیار مهم است که قبل از آرایش، صورت‌تان را کاملا تمیز کنید. در واقع باید یک بوم کاملا تمیز و آماده برای آرایش داشته باشید. اگر از قبل آرایش دارید با شیر پاک کن یا انواع پاک‌کننده‌های آرایش، صورت‌تان را پاک کنید.