آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب-تهران میکاپ


در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود. تا حد امکان از مواد آرایشی و کرم پودر به مقدار کم استفاده میشود. ساده بهتر از سایه های گرم استفاده کنید تا چهره شما شاداب تر به نظر برسد؛ زیر پلک پایین را نیز با ساده یک درجه روشن تر بزنید و به خوبی فید کنید. هنگام خرید کانسیلر دقت کنید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد.

  • هایلایتر نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش صورت می گذارد.
  • اگر احساس می‌کنید که به مقدار بیشتری نیاز دارید، همین کار را تکرار کنید.
  • اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید.
  • استفاده درست از پرایمر برای پوست‌های معمولی می‌تواند به صاف، مات و یکدست شدن پوست شما کمک کند.
  • یک لایه کرم پودر متناسب با رنگ پوست استفاده کنید و تمام سطح صورت را بپوشانید.

در این جا می خواهیم چند مورد از این ترفندها را با هم بخوانیم پس با ما باشید. چنانچه می خواهید مژه های خوش فرم و خوش حالتی داشته باشید استفاده از فر مژه را پس از کشیدن خط چشم یادتان نرود. فر مژه را پیش از زدن ریمل استفاده کنید تا صدمه ای به مژه های شما وارد نشود. می توانید از مژه های مصنوعی کم حجم هم برای خوش حالت کردن چشم های خود استفاده کنید.

قدم هفتم: رژ گونه

از ریمل های پلاستیکی برای آرایش چشم های خود استفاده نکنید چون این ریمل ها سبب ریزش و شکسته شدن مژه های شما می شوند. ریمل را به صورت زیگزاگی به مژه های خود بزنید و پیش از زدن ریمل حتما مواد اضافی سر برس را بگیرید تا مژه هایتان به هم نچسبند. قبل از شروع لایه سازی میکاپ و کمال بخشی به آن، لازم است صورت خود را شستشو دهید و مرطوب سازید. همانطور که متخصصان ساریسا برای این آموزش آرایش صورت در نظر گرفته‌اند، “همیشه پوست خود را به کمک مرطوب کننده‌هایی که با پوستتان سازگار است، پاک و آماده سازید”.

در هنگام خرید خط چشم می‌توانید یکی از انواع ژل، مایع یا مداد را انتخاب کنید، که ساریسا استفاده از مداد را به مبتدیها توصیه می‌کند. اگر می خواهید بدون تزریق ژل و جراحی پلاستیک فرم چهره خود را تغییر دهید این کار را به مجموعه حرفه ای هماناز بسپارید. متخصصین هماناز می توانند با توجه به فرم صورت شما آرایش و میکاپ بی نظیری را برایتان انجام دهند. آرایش صورت کشیده، آرایش صورت دخترانه، آرایش صورت نود و هر نوع میکاپ دیگر را از آرایشگران ما دریافت کنید.

آرایش مناسب برای هر فرم صورت

بلکه بهتر است رژگونه خود را تا خط رویش موها ادامه دهید و کمی آن را به سمت بالا متمایل کنید. اگر می خواهید آرایش برای صورت چاق را کاملا بی نقص انجام دهید باید علاوه بر مدل آرایش به مدل موهایتان هم دقت کنید. این مدل موها گردن شما را کشیده تر نشان داده و باعث کشیده شدن صورت می شوند. همچنین می توان از انواع مدل موی جمع هم استفاده کرد و بر زیبایی چهره افزود. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد.

اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید. ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند.

اکنون قلم مو سایه چشم خود را داخل سایه تیره تر بزنید و آنگاه به آن ضربه بزنید تا مقدار اضافه آن بریزد. سایه روشن تر را روی همه پلک بمالید، از خط رویش مژه آغازکنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود خاتمه دهید. سپس ابرو را برای کاهش درد بی حس می کنند و رنگ مناسب و سوزن متناسب با پوست را انتخاب می کنند….. برای استفاده از پرایمر لب لازم است ابتدا لبهای خود را آماده سازید. در این مرحله می‌توانید توهم لبهای برجسته‌تر را با ایجاد قالبی بزرگتر پدید آورید.

در صورتی که می توانند به جای استفاده از بوتاکس و صرف هزینه های زیاد از این ماسک های طبیعی استفاده کنند و داشتن صورتی صاف و بدون چین و چروک را تجربه کنند. یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد لاغر داشتن صورت پر است. اما آنچه که واضح است خیلی ها از قرص چاق کننده صورت برای پر کردن و چاق کردن صورت خود استفاده می کنند… هنگام انتخاب گردنبند بهتر است گردنبندهایی را انتخاب کنید که حالت کشیده و بلند داشته باشند نه گردنبندهای کوتاه و گرد. همینطور از گوشواره های آویز دار و بلند با اشکال هندسی به جای گوشواره های حلقه ای و کوچک استفاده کنید. بعد از اتمام دوره مدرک فنی حرفه ای متعادل سازی چهره زنانه را دریافت می کنید.

پس باید این نکته را هم اضافه کرد که رژگونه برای افزودن رنگی درخشان به گونه‌های شما استفاده می‌شود. هم برنزه کننده و هم رژگونه در انواع مایع، کرم و پودر در بازار موجودند. اولین محصولی که در این آموزش آرایش صورت با آن آشنا می‌شوید، پرایمر است. پرایمرها در انواع ژل، کرم و حتی اسپری تولید و عرضه می‌شود. معمولاً این محصول نقاط و خطوط ریز و درشت صورت را به منظور ایجاد یک بوم هموار برای اعمال آرایش پر می‌کند. آموزش آرایش صورت (میکاپ و گریم) حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت آموزش می بینیم.

بعضی انواع خاص بورس‌های آرایشی نیز برای فشرده کردن لایه اولیه آرایش بسیار مناسبند. مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک. با پخش کردن مرطوب کننده روی پیشانی شروع کنید و از وسط صورت به کناره ها پخش کنید.