آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب-تهران میکاپ


برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید. برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید. پنکیک فیکس کننده بیرنگ آرت دکو، به عنوان یک فیکساتور پودری بدون روغن و پارابن به تثبیت آرایش شما کمک می‌کند. این محصول آرت دکو مناسب برای انواع پوست است و اگر دوست دارید آرایشتان در نهایت مات باشد می‌توانید از این محصول برند دوست داشتنی آرت دکو کمک بگیرید. با رطوبت رسانی کافی کمک می‌کند تا پوست شادابی‌اش را حفظ کند و میکاپ مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد. حالت خشکی و کشیدگی ندارد و بی‌دردسرترین نوع پوست برای انجام کارهای آرایشی است و معمولاً در بیشتر مواقع برای مدت طولانی‌تر میکاپ را حفظ می‌کند.

اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. در این مرحله نیز با توجه به نوع پوستتان می‌توانید انواع کرم پودر را انتخاب کنید. از این به بعد دیگر از بی‌دوام بودن آرایشتان شاکی نخواهید بود.

  • آموزشگاه آرایشگری هنرسرا در سال 1392 تاسیس و آغاز به فعالیت کرد.
  • شما در این مقاله آرایش چشم ، آرایش لب و نحوه استفاده از کانسیلر را یاد می‌گیرید.
  • شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه ساون۲۰ بوده و هرگونه کپی برداری و انتشار بدون ذکر منبع موجب پیگیری قضایی خواهد بود.
  • آموزش آرایش صورت (میکاپ و گریم) حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت آموزش می بینیم.

چرا این کار لازم است؟ “چون بدون آن میکاپ هرگز به درستی روی صورت نمی‌نشیند”. یکی از محصولاتی که باید در این آموزش آرایش صورت به یاد داشت، سایه چشم است. سایه چشم پودری است که پلکهایتان را با آن می‌آرایید تا چشمهایتان را برجسته کنید.

اعتماد به آرایشگر غیر حرفه‌ای

وازلین مژه هایتان را پر رنگ تر نشان می دهد و آرایش ملایم را در مژه های شما ایجاد می کند و علاوه بر این، مضرات ریمل را نداشته و موجب ریزش مژه های شما نخواهد شد. اگر ابروهایتان کم رنگ هستند می توانید به کمک ریمل چشم، آن ها را پر رنگ کنید و اینگونه نیازی به خرید وسیله آرایشی دیگری نخواهید داشت. قبل از آن که چشم هایتان را سایه بزنید، مقدار کمی پرایمر به پلک هایتان بزنید. پرایمر باعث ماندگاری و دوام آرایش شما می شود و آن را درخشان و زیبا جلوه می دهد. زمانی که پرایمر شما تمام شد می توانید از کانسیلر استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده برای صورت شماست همانگونه عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به شیوه ای بسیار مشابه انجام می‌شود.

اولین قدم آموزش آرایش صورت ایرانی :

اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید.

قدم سوم: آرایش کردن گونه‌ها

بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. بعد از دو مرحله زیرسازی با پرایمر و کرم پودر، مرحله آخر که باید برای تثبیت و حفظ آرایش انجام دهید، استفاده از انواع فیکساتور است. استفاده از لوازم آرایشی خوب با کیفیت بالا یکی از عوامل موثر بر زیبایی است که…

برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود. اگر ابروی باریک و کم‌پشت دارید می‌توانید آن را پرتر نشان دهید.

افزایش ماندگاری آرایش صورت , اگر پوست صورت شما خشک هست، در این صورت پوست تان… انجام کارهایی مانند لایه برداری که باعث نازک شدن پوست صورت می شود در تابستان فوق… فرقی نمی کند به دنبال چه نوع آرایشی باشید.آرایش صورت شما ملایم و یا غلیظ باشد…