آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی-تهران میکاپ


برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید. وقتی دارید آرایش میکنید سعی کنید از لایه های کمتری از مواد روی پوست خود استفاده کنید. وقتی از کرم پودر روی صورت خود استفاده میکنید فقط یک لایه نازک از آن بزنید. اگر بعد از این مقدار فکر کردید کم است بیشتر نیاز است آن را تقویت کنید. اگر از اول مقدار زیادی از مواد آرایشی روی صورت خود جمع کنید چهره شما رنگ واقعی به خود نخواهد گرفت و اغراق آمیز خواهد بود. اولین مرحله از آرایش کردن صورت این است که نوع پوست خود را بشناسید که آیا پوست شما معمولی، چرب، خشک یا ترکیبی است.

شما می توانید برای این کار از تکنیک های آرایشی جدید استفاده کنید تا آرایش ملایم و شیک داشته باشید.. با پیروی از آموزش آرایش صورت حرفه‌ای ساریسا، استفاده از محصولات صحیح و اندکی تمرین می‌توانید مهارت آرایش صورت را به سطوح بالاتری برسانید. توصیه نهایی ما این است که در انتخاب محصولات دقت لازم را داشته باشید.

  • رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید.
  • قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، به کاوردهی کمتری نیاز خواهید داشت.
  • نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد.
  • تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.
  • با توجه به تناژ پوست باید کرم پودر مناسب پوستتان را بزنید؛ در آرایش دخترانه بسیار مهم است که کرم پودر همرنگ پوستتان باشد در غیر اینصورت آرایش شما غیر طبیعی جلوه می کند.

این کرم پودر، سبک و زود جذب است و نمای نهایی مات به میکاپ شما می‌بخشد. کرم پودر نوت همچنین دارای روغن سدر و ویتامین‌های گروه A ,B ,F می‌باشد. به دلیل براق بودن پوست چرب و ماندگار نبودن آرایش روی این نوع پوست، تهیه پرایمر مناسب یکی از ضروریت‌های ماندگار نگه داشتن آرایش روی پوست چرب است. اگر دارای پوست خشک هستید، مدت زمان بیشتری باید به کرم‌های مرطوب‌کننده فرصت جذب بدهید و سپس برای مراحل بعد آماده شوید. چنانچه پوست صورت شما چرب است، می‌توانید با استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده فاقد چربی، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کنید. در این مطلب به نکات و آموزش گریم صورت به روش تصویری پرداخته ایم.

حالا نوبت آن رسیده که فاصله بین خطوط ترسیم شده را با استفاده از رژ لب پر کنید. در هنگام اعمال سایه چشم می‌توانید خط چشم خود را حرکت دهید. اگر مبتدی هستید، بهتر است از یک مداد کرمی و ضد آب استفاده کنید که بیشترین نزدیکی را به مژه‌ها داشته باشد و تا هنگامی که احساس راحتی بیشتری می‌کنید، آن را ادامه دهید. بخشی از هدف ساریسا از نگارش این آموزش آرایش صورت آن است که مبتدیها را از هرگونه سردرگمی احتمالی درآورد. پرایمر لب هم، درست مانند پرایمر صورت یا پرایمر سایه چشم، برای فیکس کردن آرایش در جای خود استفاده می‌شود. خط چشم برای تعیین چارچوب چشم، تقویت شکل آن و ایجاد ظاهرهای متفاوت استفاده می‌شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه ساون۲۰ بوده و هرگونه کپی برداری و انتشار بدون ذکر منبع موجب پیگیری قضایی خواهد بود. بعد از اینکه آرایش‌تان تکمیل و بررسی شد، با اسپری فیکساتور آن را روی صورت تثبیت کنید تا مدت زمان بیشتری دوام بیاورد و خراب نشود. برای استفاده از هایلایتر می‌توانید از نوک انگشت یا براش‌های کوچک مخصوص هایلایتر استفاده کنید. برای داشتن آرایش صورت کامل و بی‌نقص، این مراحل آرایش صورت با تصویر را به ترتیب دنبال کنید.

از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. امروزه از آرایش صورت فقط برای آراسته‌تر کردن صورت استفاده نمی‌شود بلکه از آن می‌توان برای پوشاندن نقص‌های صورت نیز استفاده کرد. اگر از اسپری‌ها استفاده می‌کنید بعد از تکمیل آرایش، اسپری را با فاصله 30 الی 40 سانتی روبروی صورتتان بگیرید و در حالیکه چشمانتان را بسته‌اید، فیکساتور را اسپری کنید.

چگونه اکستنشن مژه را در خانه با خیال راحت ریمو کنیم؟ (برداشتن اکستنشن مژه)

برای گرفتن برق یا رنگ اضافی روی لب‌هایتان از یک دستمال نمدار می‌توانید استفاده کنید. ترکیه ای، استفاده از رنگ های لایت برای قسمت های بالایی پلک و تیره کردن بخش بیرونی چشم می باشد. علاوه براین، توجه داشته باشید که در هر دو نوع ساده و غلیظ این آرایش لازم است مژه ها تا حد امکان پر و بلند و تیره باشند. برای محیط های کاری و عمومی، با توجه به فرهنگ ایران استفاده از آرایش های هندی و عربی گزینه مناسبی به شمار نمی روند و بهترین گزینه، آرایش های ساده و ملایم است. برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد.

سر فصل های دوره آموزش گریم و میکاپ

پلایمر کمک می کند آرایش بهتر روی صورت شما بنشیند و به نظر یک صفحه صاف و صیقلی برای آرایش در اختیار شما باشد. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود. در این مقاله اشتباهات آرایش صورت را برای شما بازگو می‌کنیم. ماندگاری آرایش صورت در روزهای گرم , از اسفنج یا برس های آرایشی استفاده کنید.

برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم. فیکساتورها معمولا شامل انواع اسپری یا پودرهای تثبیت کننده بدون رنگ و زود جذب شونده هستند که بدون ایجاد چسبندگی باعث دوام و ماندگاری آرایش می‌شوند.

لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده درست از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به روش زیر می باشد. حال برس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید. رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بکشید. سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بمالید.