آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی


برای کشیدن خط چشم از آینه درشت نما استفاده کنید تا انتهای مژه ها را بهتر ببینید. خط چشمی برای چشم های فاصله دار مناسب است که از گوشه داخلی چشم هایتان بیرون آمده باشد. برای چشم های monolid که فاصله بین چشم و ابرو یک سطح صاف است ، ابتدای پلک را روشن کنید و این سایه را ادامه داده و در مرکز چشم به سمت بیرون بکشید. برای آرایش چشمان بادامی تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط زمان سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید. روی پلک بالا سایه روشن بزنید به سمت ابرو ها ترکیب کنید. رژگونه مناسب برای پوست تیره ، نارنجی ، قهوه ای و صورتی روشن می باشد.

  • خیلی از خانم ها برای زیبایی مژه های خود از ریمل های صنعتی و کارخانه ای استفاده می کنند که این راه بسیار مضر بوده و به مرور زمان…
  • این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است.
  • مشابه این حالت مدل آرایش خلیجی است که در آن هم رنگ‌های براق و خط چشم‌های غلیظ جایگاه ویژه‌ای دارند.
  • این سبک آرایش صورت بیشتر مناسب عروس و مجالس مهم و خاص است.

وسایل آرایشی سالم و اورجینال بوی بدی نمی دهند و اگر بوی بدی دادند نشانه فاسد بودن و غیر قابل استفاده بودن آنها می باشد. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد.

از تکنیک های مهم برای آرایش زیبا، تمیز کردن پوست می باشد. چرا که ممکن است بر اثر آرایش چشم ، خورده های سایه ریمل بر روی پوست صورت بریزد و در این صورت مجبور به آرایش مجدد می شوید. البته اگر در کشیدن خط چشم مهارت ندارید می‌ توانید از نوار چسب برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. برای این کار می توانید کمی از نوار چسب را به صورت مورب در گوشه بیرونی چشم خود بگذارید. بعد از این که پوستتان را با استفاده از کرم پودر یک دست کردید می توانید برای افزایش درخشش بر روی بینی و گوشه چشم ها و بالای گونه از هایلایتر استفاده کنید. قبل از آرایش کردن لب ها از اسکراب لب استفاده کنید، چرا که دیگر لب شما پوسته پوسته نمی شود.

جدیدترین مدلهای آرایش صورت لایت دخترانه مجلسی و زیبا ۹۶ – ۲۰۱۷

در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد. آرایش کمک می‌کند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیک‌تر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم. اما واقعیت این است که آموزش آرایش صورت به همان راحتی که همیشه فکر می‌کردید، نیست. دنیای آرایش ترفندها و باید و نبایدهای بسیاری دارد که اگر رعایت نکنید، آرایش اثر معکوسی بر زیبایی و جذابیت شما خواهد داشت. از فرم صورت و رنگ پوست گرفته تا رنگ موها و چشم‌تان، همه و همه در انتخاب ابزار آرایشی و آموزش آرایش صورت شما موثر هستند. بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید.

رنگ موی بژ را با این فرمول‌های ساده بسازید

بازنشر مطالب سایت سوربان با ذکر منبع و لینک مستقیم مطلب در سایتsoorban.com مجاز و قانونی می باشد. برای تاسیس آرایشگاه باید مدرک دوره آرایش و پیرایش را نیز دریافت کنید. افراد دارای پوستهای چرب از کرمها و فونداسیونهای مات استفاده کنند. آرایش شما یکی از مهمترین عناصر برای رسیدن به ظاهر شماست.

انواع چرم (Leather) را بشناسید! شناخت ویژگی و کاربرد انواع جنس چرم

به طور کلی طی سال های اخیر روش ها و ترفندهای زیادی با استفاده از وسایل آرایشی مخصوص برای اجرای میکاپ و آرایش روی کار آمده که تاثیرات چشمگیری… در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش صورت کشیده با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن… خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است. در این مطلب قرار است شما را با دلیل های تیره شدن کرم پودر و علت ماسیده شدن آن بر روی پوست آشنا نماییم و اطلاعاتی را در این…