آرایش مناسب برای هر فرم صورت سالن های شبنم نظیف-تهران میکاپ


بعد از پاک کردن صورت نوبت به استفاده از کرم مرطوب کننده متناسب با جنس پوست شماست. برای داشتن یک آرایش زیبا از رژگونه غافل نشوید؛ رژ گونه کمک می کند که چهره ای شاداب تر داشته باشید اما این نکته را فراموش نکنید که رژگونه متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. رژ لب زدن خیلی ساده به نظر می آید ولی چنانچه رژ لبی که انتخاب می کنید ، با آرایش و رنگ پوستتان هماهنگ نباشد، آرایش شما دیده نخواهد شد و شما زیبا و جذاب به نظر نخواهید آمد. اکنون که پرایمر را اعمال و پوست خود را آماده کرده‌اید، می‌توانید مراحل بعدی میکاپ خود را طبق آموزش آرایش صورت انجام دهید. در حالت معمول، بهتر است کار را با فونداسیون شروع و سپس کانسیلر را استفاده کنید، اما نمونه‌هایی وجود دارند که می‌خواهید ابتدا کانسیلر را استفاده نمایید. محصولات آرایشی در خلق ظاهر زیبایی که دوست دارید، برجسته سازی ویژگیهای مورد علاقه و تعریف فردیت ویژه‌ نیز به شما کمک می‌کنند.

  • اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید.
  • می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد.
  • ناحیه‌های یاد شده به عنوان ناحیه T شناخته می‌شوند و بیشترین میزان چربی را دارند.
  • اگر قصد دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این بخش از صورتتان را استفاده کنید.
  • محصولات آرایشی مورد علاقه‌مان به ما کمک می‌کند تا ظاهر زیبایی را که دوست داریم را داشته یاشیم، ظاهر خود را بهبود بخشیم و به تعریف شخصی‌مان از زیبایی دست پیدا کنیم.
  • برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند.

برای استفاده از کانسیلر از رنگی استفاده کنید که یک یا دو درجه از پوست شما روشن‌تر باشد. سه نقطه از کانسیلر را در داخلی ترین قسمت گوشه زیرچشم، زیر مردمک چشم و قسمت خارجی زیر چشم قرار داده، سپس به آهستگی و بدون فشار، نقاط را ماساژ داده و کانسیلر را با اسفنج تخم‌مرغی پخش کنید. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید.

قدم هفتم: رژ گونه

به شما کمک می‌کند زیبایی ظاهری را که می خواهید به دست آورید. همیشه هر فردی نقاط قوت چهره خود را در آرایش بهتر همه می شناسد پس بهتر است برای آرایش روی نقاط قوت صورتتان بیشتر از همه نقاط کار کنید تا شما جذاب ترین صورت بانو ایرانی را داشته باشید. مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد.

۱۴ مدل جذاب مش روی موی مشکی | جذابترین مدل های مش یخی ، مش سوزنی و هایلایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. برای نگه داری از صورت و موهای خود هزینه کنید و وقت بگذارید و با استفاده از مواد خوراکی مو هایتان را تقویت و به رشد و دوام آن ها برسید. ماسک مو و صورت در بازار زیاد بوده توصیه می شود در این امر مطالعه داشته باشید و همیشه از یک محصول با کیفیت استفاده کنید.

کاربرد این همه محصولات آرایشی چیست؟

اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید. ۶ نکته و ترفند ساده برای آموزش یک آرایش ملایم صورت روزانه را از سرویس سبک زندگیدر مجله کوروش بخوانید. یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است.