آرایش مناسب برای هر فرم صورت سالن های شبنم نظیف-تهران میکاپ


برای کانتور صورت گرد ابتدا باید با رنگ تیره خطوطی را روی فک، زیر استخوان گونه، بالای پیشانی، چانه و روی بینی کشید. سپس با استفاده از رنگ های روشن وسط پیشانی، وسط تیغه بینی، وسط چانه و سیب گونه را روشن کرد. در آخر با یک براش یا اسفنج تمیز همه ی رنگ ها را سر جای خود پخش می کنیم و مرز بین رنگ تیره و روشن را از بین می بریم. در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود. اگر قصد دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این بخش از صورتتان را استفاده کنید. پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و باعث شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد.

  • برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید.
  • برای تجربه چهره ای متفاوت و زیبا و در عین حال طبیعی، می توانید از خدمات سالن زیبایی شبنم نظیف استفاده کنید.
  • اگر هنوز در مورد ایده کانتور کردن مشکوک هستید، توصیه می‌شود برنزه کننده را امتحان کنید.
  • هر جایی از صورت که ایرادی مشاهده می‌شود، آن قسمت را با گوش پاک کن و پاک کننده آرایش پاک کنید و آرایش همان قسمت را اصلاح کنید.

این رنگ ها روی پوست های سبزه جلوه بسیار زیبایی دارد و نباید از آنها غافل شد. در آرایش صورت عروس به موارد متعددی باید توجه شود که مهم ترین آنها، فرم صورت و لاغری و گرد بودن آن و همچنین رنگ پوست است. اکنون نوبت رژگونه است؛ رنگ های ملایم را برای رژ گونه انتخاب کنید و با براش بالای استخوان گونه را رژ گونه بزنید و با براش بزرگتر و تمیز اضافه رژ گونه را بتکانید.

نمونه کار هنرجویان دوره میکاپ و گریم

ژل ابرو در دو نوع رنگی و شفاف عرضه می‌شود و می‌توانید یکی از آنها را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. نتیجه استفاده از پرایمر چه خواهد بود؟ میکاپ شما ظاهری یکنواخت ایجاد می‌کند، ماندگاری بالا خواهد داشت و حالت کیکی به خود نخواهد گرفت. برای کانتور بینی هم اگر بینی کوتاه و پهنی دارید توصیه می کنیم خطوط تیره را روی دو تیغه بینی بکشید و آن را تا نوک ابرو ادامه دهید. با وصل کردن خطوط کانتور به نوک ابرو می توان بینی را کشیده تر نشان داد که در نتیجه از گردی صورتتان کم می شود. زمانی که کانتور را روی خط فک و چانه می کشید باید آن را به سمت بیرون صورت و به طرف گردن محو کنید.

اگر پلک‌های شما چرب باشد و شما سایه چشم یا خط چشم بزنید بدون اینکه قبل از آن پرایمر زده باشید، ممکن است آرایش شما تکه تکه و غیر یک دست شود. یکی از مهم ترین بخش ها برای آرایش زیبا خرید یک کرم پودر مناسب است و این بخش واقعا خیلی مهم است و باید به آن دقت شود. برای انتخاب کرم پودر دو نوع انتخاب وجود دارد یکی کرم پودر سبک و روزانه که پوشش نسبتا متوسطی داشته و یک کرم پودر با پوشش بیشتر برای آرایش بیشتر یا برای مهمانی ها و بیرون.

مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند. ولی این یک باور غلط است، زیرا پنکک به خطوط روی پوست نفوذ می‌کند و باعث می‌شود پوست شما چروک و پیر‌تر نشان دهد .توصیه می‌شود از پنکک فقط در ناحیه روی بینی و پیشانی استفاده کنید.

خوابیدن با مواد آرایشی چه آسیب هایی به صورت وارد می کند؟!

اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده برای چهره شماست همانطوری عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به روشی بسیار مشابه اعمال می‌شود. اسپری را به فاصله حداقل ۸ اینچ از صورت خود نگه دارید، سپس چند بار اسپری بزنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت‌های صورت شما پوشانده شده است. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که آرایش شما از پیشانی تا چانه پوشانده شده است، ابتدا اسپری را به شکل X در سراسر صورت خود بزیند، سپس با اسپری کردن شکل T ادامه دهید.

آموزش خودآرایی صورت با توضیحات مرحله به مرحله را برای شما در این مقاله آورده ایم…. ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم. پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر پوست معمولی یا خشک دارید، از فونداسیون مایع استفاده کنید.

خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد. اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید. خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود. بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید.

با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد. بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب. ولی در نظر داشته باشید که این کار، پوست را در معرض باکتری‌های بیشتری قرار می‌دهد. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند.

استفاده از کرم پودر تیره روی استخوان بینی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. بهترین انتخاب، کرم پودر روشن برای روی استخوان و پودرهای تیره برای دو طرف بینی می باشد. خیلی از خانم ها روش های عادی و روزمره ای برای آرایش صورت خود در نظر دارند و ممکن است همیشه از همان مدل استفاده کنند. تغییر در سبک آرایش ممکن است سخت باشد و احتمال این را بدهند که این مدل آرایش به ما نمی آید در صورتی که این گونه نیست. خوب است که هر خانمی ترفند هایی برای آرایش خود بداند و همیشه آن ها را رعایت کند حتی اگر خیلی وقت و حوصله ای برای آرایش کردن نداشته باشد.