آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند-تهران میکاپ


اگر شما در آرایش یک مبتدی هستید، به شما توصیه میکنیم از خط چشم ساده استفاده نکنید چون اگر نا وارد باشید ظاهر شما زشت و نا مرتب به نظر خواهد رسید. در این بخش بهتر است از یک مداد چشم مناسب برای خط کشیدن استفاده شود. برای لب ها قبل از استفاده از رژ لب بهتر است اول یک مرطوب کننده لب همان چرب لب استفاده کنید و بعد روی آن یک رژ لب خیلی روشن و ملایم استفاده کنید رژ لب براق هم صورت شما را جذاب نشان می دهد. برای این‌که کانسیلر روی پوست شما طبیعی‌تر جلوه کند مقداری کانسیلر روی قسمت پایین پیشانی، پل بینی و چانه بزنید و با اسفنج آرایشی تخم‌مرغی آن را یکدست پخش و محو کنید.

  • می‌توانید از براش کوچک‌تر برای افزودن کرم‌پودر به مناطقی که دچار لک است یا از سایر قسمت‌های پوست تیره‌تر است استفاده کنید.
  • از وسط صورت خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و لایه اولیه مایع را مخلوط کنید.
  • BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید.
  • وازلین مژه هایتان را پر رنگ تر نشان می دهد و آرایش ملایم را در مژه های شما ایجاد می کند و علاوه بر این، مضرات ریمل را نداشته و موجب ریزش مژه های شما نخواهد شد.

یا یک ترفند دیگر برای برجسته نشان دادن گونه استفاده از کانتور در زیر استخوان گونه است. برای آرایش صورت گرد هم ترفندها و نکات کاربردی وجود دارند که به متعادل شدن چهره شما کمک می کنند. این ترفندها به شما نشان می دهند چگونه صورت خود را زاویه سازی کنید و آن را زیباتر نشان دهید. یا در آرایش برای صورت چاق نکاتی ارائه می شود که به شما کمک می کند صورت خود را جمع و جور تر یا کمی لاغر نشان دهید تا تعادل در چهره تان برقرار شود. پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم آرایش برای صورت گرد آشنا کنیم.

هماهنگی بین موها و آرایش صورت چگونه صورت می گیرد؟!

برای دستیابی به پایان کاری طبیعی، توصیه ساریسا در این آموزش آرایش صورت این است که ابتدا از مقدار کمی از این محصول استفاده و سپس آن را با پوست خود ترکیب کنید. اگر احساس می‌کنید که به مقدار بیشتری نیاز دارید، همین کار را تکرار کنید. پس مقداری فونداسیون روی ناحیه T خود بمالید – روی پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه تمرکز کنید.

نکات و ترفندهای مهم آرایشی که هر خانمی باید بداند

در صورتی که شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که خیلی وقت و حوصله آرایش های حرفه ای و زمان بر را ندارید می توانید با رعایت چند نکته ساده آراستگی همیشگی خود را حفظ کنید. اسپری یکبار مصرف را نمالید، چون در طول چند ثانیه به طور طبیعی خشک می شود. برای زدن پرایمر مقدار خیلی کمی از آن را روی نوک انگشت خود یا اسفنج یا برس آرایش خود بگذارید. امروزه بسیاری از افراد چه بانوان و چه آقایان برای از بین بردن چین و چروک های صورتشان از بوتاکس استفاده می کنند تا صورتی صاف و بدون عیب داشته باشند.

مراقبت های بعد از پاکسازی پوست و لایه برداری

استفاده از کانسیلر چشمان شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد و احساس خواب‌آلودگی را از چشمان شما می‌گیرد. البته اگر وقت شما برای آرایش کردن اندک است و می‌خواهید یک آرایش ساده صورت در منزل انجام دهید که در عین حال خیلی سریع باشد، می‌توانید از مرحله کانسیلر عبور کنید. این دقیقا به این بستگی دارد که شما چه چیزی را می‌خواهید در آرایش خود برجسته کنید. اگر می‌خواهید پوست و چشمان شما عالی و بی‌نقص برسد، استفاده از کانسیلر گزینۀ بسیار مناسبی است.