آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-تهران میکاپ


البته می‌توانید اسفنج یا حتی انگشتان خود را برای این منظور به کار گیرید، لیکن هیچ کدام سرعت و سادگی قلم موی فونداسیون را ندارند. با توجه به فرمولاسیون استفاده شده در ماسکارا، می‌توانید مژه‌های خود را پرتر، قویتر، بلندتر یا تاریکتر نمایش دهید. تنها تفاوت این محصول آن است که از فرمولاسیون ویژه‌ای پیروی می‌کند که برای پوست ناحیه بالای چشم طراحی شده است؛ ناحیه‌ای که پرایمر استاندارد شما نمی‌تواند به خوبی آن را پوشش دهد.

با این چند قلم لوازم آرایش می توانید به سادگی، سبک آرایش خود را تغییر دهید و به زمان زیادی احتیاج نداشته باشید. می توان در آرایشگاه ها یا به صورت مستقل وارد بازار کار شد . پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید. ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود.

  • ولی در نظر داشته باشید که این کار، پوست را در معرض باکتری‌های بیشتری قرار می‌دهد.
  • در کل اگر ابروی شما قوس و زاویه داشته باشد صورت شما باریک تر به نظر می رسد.
  • اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود.
  • اگر به این مورد برخورد می کنید که نیاز باشد آرایش روز شما به آرایش شب تبدیل شود، همیشه در کیفتان رژلب با رنگ برجسته و پررنگ، رژگونه و خط چشم داشته باشید.
  • فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید.
  • درمارولر برای پوست فواید درمانی بسیار زیادی دارد و باعث درمان زخم در پوست می شود و همچنین موجب افزایش تولید کلاژن سازی پوست نیز می شود.

هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید.

ست کرم پودر لاکچری کوین به همراه پد ۵۵۱

عادت استفاده مدوام از رژ باعث از بین رفتن خط لب شما می‌شود. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید.

ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۳

با توجه به اینکه میکاپ و گریم کار زمان بری می باشد و خانم ها فرصت کافی برای آرایش صورت خود ندراند، ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست ها بروند و هزینه های زیادی بابت میکاپ پرداخت کنند. هنرجو با گذراندن دوره تخصصی و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای براحتی وارد بازار کار شده و می تواند منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد. در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با سایر بخش‌های بدن‌تان تفاوت رنگی واضح دارد.

مرحله هشتم: چگونه آرایش لب را اعمال کنید؟

علاوه بر استفاده از این محصول، انتخاب نوع مناسب با توجه به نوع پوستتان بسیار مهم است….. رژلب یا ماتیک یکی از پرطرفدارترین فرآورده های بهداشتی در بین مردم جهان، مخصوصاً در میان خانم هاست. تنوع رنگی رژلب بسیار بالاست بطوریکه امروزه می توانید هر رنگ رژلبی که مد نظرتان باشد را به راحتی در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کنید. درنتیجه گاهی ممکن است در انتخاب رنگ رژلب دچار تردید شوید. توصیه ساریسا در آموزش آرایش صورت خود این است که سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید. می‌توانید ابروهای خود را به کمک محصولات مختلفی مانند مدادها، پودرها و ژلها، پرپشت یا فرم طبیعی آنها را تقویت کنید.