آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-تهران میکاپ


از کرم برنز کننده یا کانتور استفاده کنید و با کشیدن خط روی شیشقه ها، خط چانه و گونه ها روی صورتتان به آن رنگ بیشتری بدهید. سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید یا می توانید با برق لبتان یک نقطه درست در وسط لبتان به وجود آورید، آنگاه برق لب را از این نقطه پخش کنید. پیش از هر چیز از یک کرم مرطوب کننده روی پوست و لب ها استفاده کنید. این محصول حالتی براق و جذاب به لبهایتان می‌بخشد و در سایه‌های متنوعی، از کاملاً شفاف تا دارای رنگدانه‌های قوی، عرضه می‌شود. این محصول ابروهای نامنظم را کنترل کرده و به آنها فرم می‌دهد.

  • مثلا یکی از ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها استفاده از مداد سفید داخل چشم است.
  • اگر ابروهای پرپشت و خوش حالتی دارید نیازی به آرایش ابروها ندارید اما اگر ابروهایتان قرینه نیستند با کمک سایه یا مداد عیوب ابرو را بپوشانید و آن ها را قرینه کنید.
  • سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید.
  • اگر هنوز مدل ابروهای خود برای آرایش نوروزی تان را انتخاب نکرده اید پس پیشنهاد میکنیم…
  • بله، برای دوره گریم و میکاپ و تمامی دوره های آموزش آرایشگری در آموزشگاه هنرآموزان مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می گردد.
  • پوست انسان از حساس ترین قسمت های بدن می باشد که در خطر انواع آلودگی های محیطی قرار دارد و به همین دلیل باید با استفاده از یک ابزار مناسب پاکسازی عمیق شود.

برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید. با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید. ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند. پاسخی قطعی و اندازه و سایز مشخصی برای محل استفاده از رژ گونه وجود ندارد.

مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید.

قبل از انجام آرایش توصیه میکنیم با مواد شوینده مناسب پوستتان، صورتتان را به خوبی بشویید و پس از خشک کردن آن از یک کرم مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. در صورتی که ریمل در دسترس شما نبود می توانید از وازلین به جای ریمل استفاده کنید. فقط کافی است مقداری از آن را بر روی فر مژه بمالید و سپس با آن، مژه هایتان را فر کنید.

انتخاب بهترین مدل ناخن بر اساس فرم انگشتان

رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است. اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید. استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد.

شادابی پوست صورت زنان و مردان | بهترین و سریعترین روش شادابی صورت

انتخاب محصول می‌تواند نقش قابل توجهی در ظاهر نهایی آرایش و همچنین سلامت پوست شما داشته باشد. اگر به دنبال ساده‌ترین روش ممکن هستید، در این مرحله از آموزش آرایش صورت ساریسا لازم است شما را با تکنیک عدد ۳ آشنا کند. هایلایترها در انواع گوناگونی تولید می‌شوند، اما اگر مبتدی هستید، ساریسا استفاده از پودر هایلایتر را توصیه می‌کند. برای اعمال هایلایتر، قلم موی خود را در پودر قرار دهید و آن را تکان دهید تا حجم پودر اضافی را از آن جدا کنید. سپس، نوبت به انجام آخرین مرحله این بخش از آموزش آرایش صورت می‌رسد که حرکت دادن قلم مو روی نقاط یاد شده بالا است. سپس، کانتور را زیر استخوان گونه، اطراف خط موی سر و در کنار بینی خود قرار دهید.

قدم سوم: آرایش کردن گونه‌ها

شاید این فرآیند به نظر شما پیچیده بیاید، اما کافی است چند بار امتحان کنید و تمرین. خواهید دید که برونزر سایۀ فوق‌العاده زیبایی در صورت شما ایجاد می‌کند و هایلایتر نواحی که می‌خواهید بدرخشد را برای شما شفاف می‌کند. برای آن که دوام رژ لب شما بیشتر شود می توانید پرایمر سایه چشم را ابتدا به لب هایتان بزنید و سپس رژلب بزنید. در صورتی که می خواهید لب های خود را بزرگتر و یا کوچکتر نشان دهید، بهتر است از خط لب استفاده کنید.